Welke Android?

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 231 keer
Provider

Huh ? Vorige week een email gekregen dat ie later geleverd zou worden (eind deze week) maar ik heb geen annulering ontvangen.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Schandalig, vraag mij af of je hier iets kan tegen beginnen. Je hebt een koop afgesloten gehad...
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Ondertussen op het forum
Moderator
Bas iBOOD Moderator
Hoi Thomas,

Ik heb zojuist contact gehad met de verantwoordelijke afdeling om je bericht checken. Zij geven aan dat op dit moment niet de verwachting is dat de Huawei Nexus 6P vandaag of morgen wordt verzonden.

Mijn excuses voor de miscommunicatie.

Groeten,
Bas
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer
Recent bedankt: 3 keer

BertG3 schreef:Huh ? Vorige week een email gekregen dat ie later geleverd zou worden (eind deze week) maar ik heb geen annulering ontvangen.
Ik had ook geen annulering ontvangen. Maar op Mijn iBood staat'ie in status "geannuleerd".

Ondertussen heb ik van iBood nogmaals (2e maal) een email gekregen dat de levering 'vertraagd' is.... #administratieveflop
TiTanium schreef:Schandalig, vraag mij af of je hier iets kan tegen beginnen. Je hebt een koop afgesloten gehad...
Ik denk eerlijk gezegd dat de reden die ze opgeven ("leverancier kan niet leveren") niet de waarheid is.... maar bewijs het maar eens.
If you can't beat them, confuse them.
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Bij mij is ie niet geannuleerd en staat de verwachte verzenddatum op 22 april
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1182 keer
Recent bedankt: 7 keer

Het is toch niet de eerst keer dat iBood zoiets uithaalt?
Ik bekijk die website al niet meer, ik heb de indruk met halve of hele oplichters te handelen.

In tijen van just-in-time delivery (bv Bol, Coolblue), komen die af met weken wachten. :roll:
tonym
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 41 keer

Leveringen komen waarschijnlijk uit China; daar duurt het meestal een maand.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Update :
* iBood heeft mij terugbetaling beloofd - betaling via PayPal... terugbetaling via een gewone bankrekening :bang:
* ondertussen blijft iBood mij ook updates sturen over mijn bestelling (die dus officiëel geannuleerd is) :bang: :bang:

Ondertussen tokkel ik rustig op de Nexus 6P die ik gisteren besteld heb via CoolBlue. (de extra kost kon me gewoon niet meer schelen :-( )
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Waarom niet via de Google Store ? Bij de bron te koop met tijdelijk €150 korting dus €44 duurder dan iBood. Ik wacht nog eventjes op iBood. Heb tijd :-D
Bijlagen
Screenshot_20160419-214609~2.png
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

BertG3 schreef:Waarom niet via de Google Store ? Bij de bron te koop met tijdelijk €150 korting dus €44 duurder dan iBood. Ik wacht nog eventjes op iBood. Heb tijd :-D
Te laat op de Google Store gestoten. (ik had hem ineens snel nodig :oops: )
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Bestellen bij Google Store en wanneer ie vandaar binnen is terugsturen naar Coolblue. Zit je nooit zonder GSM en Spaar je meer dan €100 uit. :beerchug:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

BertG3 schreef:Bestellen bij Google Store en wanneer ie vandaar binnen is terugsturen naar Coolblue. Zit je nooit zonder GSM en Spaar je meer dan €100 uit. :beerchug:
Het is een optie, maar dat ga ik niet doen.
Ze moesten bij CoolBlue zo maar eens het S/N bijhouden van de telefoon die ze je opsturen... (en ik mag hopen dat ze dat doen).
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Eh. Ik snap je punt niet.
JoskeVermeulen
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
Bedankt: 114 keer
Provider

Waarschijnlijk interpreteer je dat als degene die je ontvangt van Google Store 'terugsturen/doorsturen' naar Coolblue terwijl Bert bedoelt om degene dat Coolblue verzonden heeft terug te sturen onder het 14 dagen retourrecht.
:troosten:
TV: Afbeelding
ISP: Afbeelding
Tel.: Afbeelding
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

JoskeVermeulen schreef:Waarschijnlijk interpreteer je dat als degene die je ontvangt van Google Store 'terugsturen/doorsturen' naar Coolblue terwijl Bert bedoelt om degene dat Coolblue verzonden heeft terug te sturen onder het 14 dagen retourrecht.
Klopt. Dat bedoelde ik.
Je kunt toch gemakkelijk met migrationtools je gegevens overzetten. Aangezien je de Nexus nog maar een paar dagen hebt, kan je makkelijk je bestelling bij Google plaatsen. Mijn Pixel C was binnen de 2 dagen thuis. Je zet je gegevens van de Coolblue phone over naar de Google phone, stuurt de Coolblue terug binnen de 14 dagen na aankoopdatum en je hebt nooit zonder gezeten en meer dan 100€ bespaard !
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

BertG3 schreef:
JoskeVermeulen schreef:Waarschijnlijk interpreteer je dat als degene die je ontvangt van Google Store 'terugsturen/doorsturen' naar Coolblue terwijl Bert bedoelt om degene dat Coolblue verzonden heeft terug te sturen onder het 14 dagen retourrecht.
Klopt. Dat bedoelde ik.
Je kunt toch gemakkelijk met migrationtools je gegevens overzetten. Aangezien je de Nexus nog maar een paar dagen hebt, kan je makkelijk je bestelling bij Google plaatsen. Mijn Pixel C was binnen de 2 dagen thuis. Je zet je gegevens van de Coolblue phone over naar de Google phone, stuurt de Coolblue terug binnen de 14 dagen na aankoopdatum en je hebt nooit zonder gezeten en meer dan 100€ bespaard !
Ik zou zelf niet graag een telefoon krijgen die "nieuw" is, maar wel al een paar dagen gebruikt.. dus ik ga dat ook zelf niet in de hand helpen.
/call me old fashioned :wink:

(en die 100 euro is voor mij op dat moment geen afdoende argument - ik had me maar beter moeten informeren op voorhand :-) )
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Bij Coolblue gebeurt dat niet. Die worden aangeboden als tweede kansje en de klant moet dit zelf kiezen.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 481 keer
Bedankt: 114 keer

CueBoy schreef:Ik zou zelf niet graag een telefoon krijgen die "nieuw" is, maar wel al een paar dagen gebruikt.. dus ik ga dat ook zelf niet in de hand helpen.
/call me old fashioned :wink:
Toestellen die binnen de termijn worden teruggestuurd naar Coolblue worden aangeboden als 'tweedekansjes'. Je ziet dus duidelijk dit verschil bij het bestellen van je product.
BertG3
Administrator
Administrator
Provider

Voorbeeld
Bijlagen
Screenshot_20160421-164208~2.png
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Ik leer met de minuut bij :-)

De mogelijkheid bestaat niet bij CoolBlue dat ik hen contacteer en zeg "Kijk, daar staat diezelfde telefoon goedkoper" ? En dat ze het verschil terugbetalen... zou toch véél makkelijker zijn :angel:
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”