goedkoopste sms service
Hallo, ik ben op zoek naar een goedkope manier om heel veel sms-en te versturen vanuit zelf geschreven software code via een api naar mijn eigen mobiele telefoon. Bedoeling is wel dat de sms ALTIJD verstuurd wordt, ook als mijn eigen telefoon toevallig geen connectie met het internet heeft. Alle sms-diensten die ik vind kosten rond de 6 €cent per sms. Heb zelf abonnement bij OVH voor voip maar het is me niet duidelijk of ik via hun ook kan sms-en en wat dat dan zou kosten ?
Bedankt voor de snelle reacties !
@bruma : bij dellmont is het ook 6€ct, bij rebvoice vind ik geen enkele info over de api.
@xming : ik wil niet vasthangen aan een abonnement, aantal berichten varieert sterk over de tijd.
@bruma : bij dellmont is het ook 6€ct, bij rebvoice vind ik geen enkele info over de api.
@xming : ik wil niet vasthangen aan een abonnement, aantal berichten varieert sterk over de tijd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 43 keer
wat xming zegt, maar dan zonder abonnement.
bvb bij jimmobile €10 voor een maand onbeperkt (1.000.000) sms-en. Zonder abonnement.
bvb bij jimmobile €10 voor een maand onbeperkt (1.000.000) sms-en. Zonder abonnement.
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 94 keer
rebvoice is 1 van de vele dellmont's en is vooraleer ik poste nog steeds 2ct op hun ratepaginarik1 schreef:Bedankt voor de snelle reacties !
normaliter werken alle sites van ex-bètamax (nu dellmont) op dezelfde wijze, indien je een api hebt kan je proberen
vroeger kon je ze aanroepen met een url maar dit is denk ik afgeschaft
-
- Elite Poster
- Bedankt: 450 keer
Je kan ook dit op je GSM zetten https://smsgateway.me/
Dan kan je via een API smsjes sturen met jouw krediet. Je moet wel internet op je GSM hebben uiteraard. Ontvangen werkt ook, best handig!
Of gewoon op een oude smartphone, JIM mobile sim er in en klaar
Indien je niet aan 10 euro geraakt, kan je ook Dommel nemen, 2 cent per sms
Dan kan je via een API smsjes sturen met jouw krediet. Je moet wel internet op je GSM hebben uiteraard. Ontvangen werkt ook, best handig!
Of gewoon op een oude smartphone, JIM mobile sim er in en klaar

Indien je niet aan 10 euro geraakt, kan je ook Dommel nemen, 2 cent per sms