Ik ga meteen met de deur in huis vallen; ik heb dat eens snel bekeken en wat zie ik; ik zie mobistar en mobile vikings die voor 15 euro 4GB data geven.
Bij telenet en proximus en base hebben ze dit niet.(tenzij ik iets over het hoofd heb gezien)?
Ik heb nu proximus maar ik merk dat ik met 3GB niet meer toekom, zeer vervelend, vooral omdat ik nu nog vasthang aan een abo maar ook omdat proximus geen evengoede tariefplan heeft als die anderen.
Wrm hinken die altijd achterop? Waarom hinken Belgie altijd achterop? Ik geef een voorbeeldje; de dag van vandaag kan je overal mits de snelheid hoog genoeg is zoals op 3G en 4G dat je overal waar je maar wil tv kan bekijken; zeer leuk maar dat zuipt bv 1GB per uur of soms meer en daar heb je meteen het probleem; wat heb je dan in godsnaam aan die 1-4GB per maand?
Zeer frusterend, al die technologie en mogelijkheden en dan altijd op je tellen moeten passen omdat de providers het vertikken om eens veel data te geven voor een eerlijke prijs.
Ik geef ze nog ong 7 maand de tijd nu maar als proximus dan met niks afkomt die minstens evengoed is zijn ze me kwijt en ga ik mss bij mobistar of mss naar mv en ik zou dit liever niet doen omdat ik heel tevreden ben met proximus maar ik moet ook naar het geld kijken.
Als ik bij een ander voor 15 euro 4Gb krijg en dan bij proximus bv 25 euro of meer moet betalen voor 2-3GB , dan is de keuze snel gemaakt.
Generation connect was even een zeer goede zet maar de tijd blijft niet stilstaan, alles gaat vooruit en dan blijven ze weer hangen.
Tariefplannen proximus?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dat is heel simpel omdat de merendeel tevreden is. Als 95% tevreden is gaan ze nie kijken voor die 5%, want de 100% kan toch nooit gehaald worden.
maw als beenhouwer jan 75€ per kg vraagt voor zijn steaks en Piet 10€ maar ze kopen masaal die van 75€ zou jan moeten dom zijn van zijn prijs te laten zakken
Niemand houd u tegen om te blijven, aleen zal de restwaarde aangerekend worden van uw toestel.
maw als beenhouwer jan 75€ per kg vraagt voor zijn steaks en Piet 10€ maar ze kopen masaal die van 75€ zou jan moeten dom zijn van zijn prijs te laten zakken

Niemand houd u tegen om te blijven, aleen zal de restwaarde aangerekend worden van uw toestel.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
wat is uw ander vraag ?
Touwens base had wel zoiets via mobile vikings, wan base was de grootste aandeelhouder.
Wat voor zin heeft het om zoiets in stand te houden als het verlieslatend is, voor consument goed maar dat blijft niet duren.
Touwens base had wel zoiets via mobile vikings, wan base was de grootste aandeelhouder.
Wat voor zin heeft het om zoiets in stand te houden als het verlieslatend is, voor consument goed maar dat blijft niet duren.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 14 keer
Zo is dat ! De Belg is ongelooflijk hondstrouw in zo'n zaken. Zie maar naar de goktenten, pardon, grootbanken, zelfde liedje.proximusboyke schreef:Dat is heel simpel omdat de merendeel tevreden is. Als 95% tevreden is gaan ze nie kijken voor die 5%, want de 100% kan toch nooit gehaald worden.
maw als beenhouwer jan 75€ per kg vraagt voor zijn steaks en Piet 10€ maar ze kopen masaal die van 75€ zou jan moeten dom zijn van zijn prijs te laten zakken![]()