Hallo,
Zijn er mensen die syncen op 20mbit upload en die snelheid ook effectief halen? Of alleszinds meer dan 10mbit.
Is het mogelijk om hiervan een screenshot te zien mbt een speedtest of iets dergelijks.
Blijkbaar hebben Carrier DSL klanten dit NIET en zijn ze capped op 10mbit.
20mbit upload VDSL2
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 21 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Volgens mij wel mogelijk met Edpnet..die moeten de bandbreedte tot aan de rop toch symmetrisch inkopen dacht ik..dus als de sych 20 is ga je die ook halen.
Ik zou bijvoorbeeld bij de gelukkige kunnen zijn moest ik het nodig hebben (synch 100/20)
Ik zou bijvoorbeeld bij de gelukkige kunnen zijn moest ik het nodig hebben (synch 100/20)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 649 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Inderdaad. Bij EDPnet haal ik de 100/20 zonder caps.Fluppeke schreef:Volgens mij wel mogelijk met Edpnet..die moeten de bandbreedte tot aan de rop toch symmetrisch inkopen dacht ik..dus als de sych 20 is ga je die ook halen.
Down: 89.65 Mb/s Up:18.61 Mb/s
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 78 keer
- Contacteer:
Dat is niet enkel bij EDPnet zo, dat is bij Dommel ook zo. De enige die het capt atm is geloof ik Scarlet.
Maar inderdaad, als je bij Proximus wil blijven zal je niet aan 20MBit raken, alleszins niet met een cosumenten abbo.
Maar inderdaad, als je bij Proximus wil blijven zal je niet aan 20MBit raken, alleszins niet met een cosumenten abbo.
- buthead
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 130 keer
Ps:
Iemand enig idee of ik dit ook zou kunnen halen blijkbaar zijden andere ub gebruikers dat ik in zone 1 zit
Screenshot waardes via edp

Iemand enig idee of ik dit ook zou kunnen halen blijkbaar zijden andere ub gebruikers dat ik in zone 1 zit
Screenshot waardes via edp

Internet = Hey Telecom
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Streaming
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
- Bedankt: 49 keer
Yep. Scarlet zal wel op 8Mbit cappen aangezien ik 7.xx haal op een internet only abbo en 20Mbit up sync.GuntherDW schreef:Dat is niet enkel bij EDPnet zo, dat is bij Dommel ook zo. De enige die het capt atm is geloof ik Scarlet.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 21 keer
Scarlet volgt voor one en internet only de caps van proximus maxi dacht ikYep. Scarlet zal wel op 8Mbit cappen aangezien ik 7.xx haal op een internet only abbo en 20Mbit up sync.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Heb je concrete info over Dommel waarop je die claim baseert? Ik zit namelijk bij Dommel en ik sync "op m'n sokken" aan 70/20 (provisioning profiel met nog marge tot +/- 133/25) maar speedtest geeft max +/- 7,5Mbps upload. Net hetzelfde als toen ik na de installatie maar aan 30/10 sync'te (wat werd rechtgezet na een TBF - met dank aan Userbase, niet Dommel).GuntherDW schreef:Dat is niet enkel bij EDPnet zo, dat is bij Dommel ook zo. De enige die het capt atm is geloof ik Scarlet.