proximus email server
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Wat is er de laatste dagen toch aan de hand met proximus mail server. Berichten komen in blok toe en dus veelal niet net na ze verstuurd zijn maar een (hele) tijd later. 1 mail kreeg ik zelfs 1.5 dag later toen ik de afzender al gevraagd had te herzenden (en de 2e poging had ik toen dus al ontvangen).
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1199 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Waarom zou je een proximus-email gebruiken?
Je maakt het uzelf en uw contactpersonen moeilijk bij een overstap van provider (Belgacom, Telenet, Scarlet, ...).
De features van Gmail (of Yahoo, Microsoft) via webmail zijn vele malen uitgebreider dan die van Proximus.
Ik heb een proximus-email adres (via POP3 aan mijn Gmail gelink), omdat Belgacom dat gebruikt om te communiceren.
Je maakt het uzelf en uw contactpersonen moeilijk bij een overstap van provider (Belgacom, Telenet, Scarlet, ...).
De features van Gmail (of Yahoo, Microsoft) via webmail zijn vele malen uitgebreider dan die van Proximus.
Ik heb een proximus-email adres (via POP3 aan mijn Gmail gelink), omdat Belgacom dat gebruikt om te communiceren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 157 keer
Ik ben al enige tijd belgacom/proximusklant. Het leek me in die tijd beter ondermeer om redenen van privacy mijn email op BE servers te houden.Waarom zou je een proximus-email gebruiken?
Dank zij Snowden e.a. weten we nu dat dat niet zo ver gezocht was.
Maar dan hadden we ook de Belgacomkraak. Dus het zal nu niet veel meer uitmaken waar de email staat

EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1