Mijn partner en ik hebben beiden dezelfde operator (Mobile Vikings) en dezelfde smartphone (iPhone 6S plus).
Het valt vaak voor dat we ons op dezelfde locatie bevinden en dan kan mijn partber perfect gebruikmaken van het 4G-netwerk, terwijl mijn toestel steeds verbindt op 3G.
Ik heb reeds de apn-instellingen opnieuw ingesteld, het profiel opnieuw geïnstalleerd vanuit de Vikings-app en alme netwerkinstellingen hersteld.
Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
4G/3G
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door tommekentom 12 maa 2016, 16:20, in totaal 1 gewijzigd.
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7442
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
misschien slechte simkaart
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Elite Poster
- Berichten: 1548
- Lid geworden op: 19 dec 2011, 18:42
- Locatie: Heist-op-den-Berg
- Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
- Bedankt: 114 keer
Inderdaad eerst de simkaart eens laten controleren. Als dat niet lukt kan je ook altijd een hard reset proberen (Google op DFU reset).
Aangezien de toestellen ook nog sowieso onder garantie vallen kan je er ook altijd even mee langs een AASP gaan en je toestel daar even laten controleren.
Aangezien de toestellen ook nog sowieso onder garantie vallen kan je er ook altijd even mee langs een AASP gaan en je toestel daar even laten controleren.