Soldeerstation ERSA i-CON pico

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
bitbite
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Soldeerstation ERSA i-CON pico

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten:

Zeer deftig soldeerstation voor electronica. Lompweg 2x besteld, dus nu mag er 1tje weg.

foto's:Afbeelding

Splinternieuw, in ongeopende verpakking (al is dat gewoon een witte doos).
Productpagina van de fabrikant (let op: de sdkaart/software die ze tonen is een aparte optie en zit er niet bij, maar heb je dus totaal niet nodig)

Vaste prijs: €70 - Kan eventueel met factuur (+ btw)
Locatie: Hoboken, Antwerpen (afhalen na afspraak, in de week 'savonds of in het weekend)

Mogelijkheden tot verkrijgen + Verzendkosten: Ophalen of aan kostprijs verzenden (kiala/bpost/...)
Cash bij ophalen of overschrijving voor verzending. Kan bij ophaling getest worden indien gewenst.

Staat ook nog op ebay (en misschien later op 2dehands/kapaza).
bitbite
Premium Member
Premium Member

Blijkbaar is de webpagina gewijzigd: http://www.kurtzersa.com/electronics-pr ... ico-1.html
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 766 keer
Recent bedankt: 5 keer

Ik klink mss als absolute leek, maar wat valt daar nu aan in te stellen dat een sd kaart vereist?
Soit, ik zocht wel een soldeerboutje, maar niks van dit kaliber vrees ik, want mijn voorziene prijs was om en bij de 20 euro.
bitbite
Premium Member
Premium Member

Deze is verkocht geraakt.

Je vraag is wel een goeie, ik wist het zelf niet. Naast een aantal fixed temperaturen instellen (bookmarks dus :p) kan je voor bepaalde soldeersoorten een afkoelingsgradient nodig hebben om optimale sterkte te bereiken. Voornamelijk met zilver soldeer als ik het goed begrijpen. De verschillende fracties van de legering stollen niet allemaal op dezelfde temperatuur en even snel.

Cool om weten maar voorlopig gebruik ik loodsoldeer, weinig miserie daarmee
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”