Helft van contacten plots verdwenen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Ik heb een Sony xperia sp. Ik kreeg gisteren een telefoontje van mijn dochter, haar naam verscheen op de display samen met haar nummer. Na het gesprek wou ik haar een sms sturen want ik was iets vergeten te zeggen. Ik wil bericht samenstellen en dan krijg ik eerst het venster om de naam van de contactpersoon in te typen. Mijn contacten lijst bleek niet langer haar naam te bevatten. Heel raar want haar naam verscheen nochtans op de display en haar naam stond ook tussen de lijst van telefonische oproepen. Dan maar even contacten geopend en tot mijn grote verbazing bleek de helft of meer van mijn contacten verdwenen te zijn. Zo van de ene moment op de andere. Ik heb (denk ik) ooit eens contacten vanop mijn Mac gesynct met mijn smartPhone door middel van the missing sync. Dat programma heb ik onlangs verwijderd van de smartPhone maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat dit de oorzaak zou kunnen zijn. Alle contactpersonen stonden netjes in de standaard app contacten van mijn smartPhone. Iemand een idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Update: even gekeken onder "filter" bij contacten. Dan maar alles aangevinkt wat er aan te vinken viel bij "contacten weergeven". Plots stond alles weer op zijn plaats. En nochtans had ik aan die filter niks gewijzigd. Probleem opgelost. Nog maar eens een extra frustratie bij deze xperia. Tijd voor ander speelgoed.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP