Goedendag ik heb sins een dikke maand geleden een probleem dat me Nat Moderate naar Nat Strict is gegaan. Na een tijdje zoeken wist ik dat het een fout was in de firewall van men Bbox 2 dus heb ik naar proximus gebeld en hebben ze een tecnhieker lastgestuurd met een andere BBox om het te vervangen. Deze stond op huur dus heb ik die verwisseld in de Proximus store en eentje gekocht een BBox 3 Tecnicolor. Maar nu heb ik nog steeds het probleem dat ik nog steeds nat type strict heb en dus geen enkele MP game kan spelen. Wat kan ik doen? Dit heb ik al eens geprobeerd:
- Me Firewall uitgezet en antivirus gedeinstalleerd
- Static IP adres toegewezen
- Port Forward via BBox 3
- Port Forward via Port Forward Network Utilities
- Verschillende keer terug opnieuw opgestart
Ik heb dit probleem met men Game PC waar ik vaak op speelde en op de PS4 waar ik altijd dit probleem op had. Het belangrijkste dat ik opgelost wil hebben is op men PC. Wat kan ik nog proberen?
Online Gaming Nat Strict
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 97 keer
aangezien het probleem zich voordoet met zowel bbox2 als bbox3 (en vroeger altijd werkte) gaat het vermoedelijk eerder om een ander gekend probleem, nl CGNAT http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=46501
-
- Starter
K was een weekendje weg naar me vriendin en k kwam terug en het was Nat Open nu
geen idee hoe het komt waarschijnlijk heeft die portforwarding zijn dage nodig achja
opgelost