De huidige prijs is € 0,12 per minuut, dus dat is een stijging van 67%! Hoe legt men dat uit? Ook vanwege het gestegen internetverbruik? Of is het ter compensatie omdat bellen via de Triiing-applicatie nu 24/7 aan daltarief is?

Ik heb een punt dat ik zeg tot hier en niet verder. Het is wel echter zo dat ik ondertussen goed zit voor Px.fluppie schreef:Zoals al eerder aangehaald,op andere topics,het gaat hem om de prijsstijgingen,globaal gezien,dus niet alleen Telenet,maar alle prijsstijgingen tesamen,en dat maakt een redelijk groot bedrag hoor.warpozio schreef:De maandprijzen ieder jaar 1à2 euro opslaan. Afhankelijk van het abonnement brengt dat ergens tussen de 10 à 30 euro extra op per klant per jaar.TiTanium schreef:Ik volg zijn strategie niet meer
Hoeveel klanten heeft Telenet? 2.000.000?
Dus zonder veel moeite 20 à 60 miljoen euro extra inkomsten.
Er mogen er dan al wel enkele afhaken... Maar wie gaat er nu weg voor 1€ extra:)
Bedankt voor de nuttige link. Ik heb de nieuwe prijzen eens vlug samengevat in een tabelletje:jnsvr schreef:Ik weet niet of de nieuwe prijzen al gekend waren, maar bij deze: https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/
Waarom zet je deze prijs er niet bij? Geeft op deze manier een totaal vertekend beeld en beantwoord niet aan de prijs die iedereen op zijn factuur ziet staan (of op de website van Telenet). Op deze manier wordt het beter voor gesteld dan het in werkelijkheid is.philippe_d schreef:
- alle Televisie prijzen zijn exclusief €8.85 voor de huur digicorder (verhoogd van €8.70)
- excuus voor eventuele fouten (graag seintje)
Mijn bedoeling is niet om iets goed of slecht voor te stellen, alleen een overzichtje van de nieuwe prijzen (en de verhogingen)Muziekbos schreef: Waarom zet je deze prijs er niet bij? Geeft op deze manier een totaal vertekend beeld en beantwoord niet aan de prijs die iedereen op zijn factuur ziet staan (of op de website van Telenet). Op deze manier wordt het beter voor gesteld dan het in werkelijkheid is.
Gelukkig met hetzelfde resultaatBertG3 schreef:Ik wil niet ondankbaar overkomen hoor Philippe, maar eigenlijk moest je die moeite niet doen... Alhoewel jouw tabelletje wel overzichtelijker is.
Tweakers heeft er ook eentje gemaakt: http://tweakers.net/nieuws/107153/belgi ... enten.html
Je zou het ook anders kunnen stellen:warpozio schreef:whop met huur digicorder +2.9%
whop zonder huur +3.1%
Huren wordt wat minder oninteressant...
Wat voor een kromme redenering is dat?warpozio schreef:whop met huur digicorder +2.9%
whop zonder huur +3.1%
Huren wordt wat minder oninteressant...
ik heb paar maand geleden toen ze de naam naar proximus hadden veranderd nog een decoder gekocht.fluppie schreef:Ik vraag mij af of het bij Telenet altijd mogelijk is om een digicorder aan te kopen,altijd,of zijn dit alleen maar bepaalde acties,bijv. tijdens de solden??
Op een ander topic hebben mensen er mij trouwens op gewezen dat men bij Proximus geen decorder meer kan aankopen.Als dit zo is,dan word het duidelijk minder intresant voor Proximus t.o.v. Telenet.
Dit is altijd mogelijk, zie bijvoorbeeld https://www2.telenet.be/nl/alles-in-een ... el-whoppa/fluppie schreef:Ik vraag mij af of het bij Telenet altijd mogelijk is om een digicorder aan te kopen,altijd,of zijn dit alleen maar bepaalde acties,bijv. tijdens de solden??
Op een ander topic hebben mensen er mij trouwens op gewezen dat men bij Proximus geen decorder meer kan aankopen.Als dit zo is,dan word het duidelijk minder intresant voor Proximus t.o.v. Telenet.
Het huren van een digicorder bij proximus is 8 € en bij een extra digicorder slechts 5 € , dus nog altijd interessant .fluppie schreef: Op een ander topic hebben mensen er mij trouwens op gewezen dat men bij Proximus geen decorder meer kan aankopen.Als dit zo is,dan word het duidelijk minder intresant voor Proximus t.o.v. Telenet.
https://www2.telenet.be/nl/business/nieuweprijzen/eddyfr schreef:En hoe zit het met de business abbonementen? Vind daar precies weinig over terug, of zie ik scheel.
Lol... ik heb toch veel meer... 16.5 MbpsTomby schreef:Dacht van eens te checken of overstappen een optie is... lijntest.be heeft me direct ontnuchterd.
Je denkt toch niet daar Telenet daar bang van is?fluppie schreef:heb dat art.gelezen.Voor veel Telenet klanten is het breekpunt blijkbaar nog niet bereikt,maar volgens mij komt er dat nog wel van.Alle andere prijsverhogingen,van allerhande produkten komen er immers nog aan,en ook niet vergeten de lancering v/h Mobistar triple Play abo komt eraan..
Dat is de bedoeling.Avenger 2.0 schreef:. Betaal hier al genoeg voor wat sporadisch internet en tv en nu zou ik het topabonnement moeten nemen omdat ik ook nog een beetje netflix kijk misschien?
Dat is wat Telenet wil natuurlijk. Overschakelen naar duurder abonnement, om aan je eigen nieuwe noden te voldoen. Slim gezien van die marketing jongens en meisjes. Wat die bureau mensen op dit moment waarschijnlijk vergeten in te calculeren is dat er dit jaar een lawine van nieuwe belastingen op ons worden los gelaten. Er zal hoe dan ook moeten gesnoeid worden in de budgetten binnen het gezin. Zal maar echt voelbaar worden in 2017 - 2018.Avenger 2.0 schreef: Betaal hier al genoeg voor wat sporadisch internet en tv en nu zou ik het topabonnement moeten nemen omdat ik ook nog een beetje netflix kijk misschien?
In het interview leek Porter toch niet echt blij met de openstelling van de kabel en Mobistar die eraan komt.philippe_d schreef:Je denkt toch niet daar Telenet daar bang van is?
Wenst u naar aanleiding van deze prijswijziging uw Telenet-diensten op te zeggen? Dit betreuren we, natuurlijk. Maar u kan ze kosteloos opzeggen via onze klantendienst: telefonisch, per brief of via onze website.
Neen, dat gebeurt niet. Play is van Telenet en dat wordt niet aangerekend bij het volume. Dit noemt men dus oneerlijke concurrentie ... en onze politiekers keken er naar en heften nog eens hun glas met Meneer Porter.fluppie schreef: Ik vraag mij trouwens af,als een klant bijv. een Whop heeft,en hij neemt daar Play bij,of de data dan ook allemaal aangerekend word,op dezelfde manier als bijv. een Whop en Netflix.
Dat is inderdaad een schending van de netneutraliteit... maar aangezien die wet niet in voege is in Belgie is er dus ook geen probleem.fluppie schreef:Als de data van Play niet meetelt voor Telenet klanten,en dat wel het geval is,als men Netflix neemt,is er duidelijk iets niet juist m.i..