[

Zolang we zo dom zijn om teveel te betalen zal het duopolie er alles aan doen om ons uit te melken. Blijkbaar worden we als Vlaming graag uitgemolken. Dringend tijd voor een "Electrabelleke".De vraag blijft echter hoeveel Proximus-klanten werkelijk van deze theoretische snelheden zullen kunnen genieten. Bovendien worden de prijzen van de Maxi-pakketten geeneens verhoogd! Kortom, de kleintjes betalen meer voor de beloofde kwaliteitsverbetering van de groten.
Voor 2016 wensen wij niets liever dan de intrede van alternatieve aanbieders op de Belgische telecommarkt. Enkel échte concurrentie kan de oneindige prijsverhogingen van marktleiders Proximus en Telenet tegengaan. Anders zal het niet bij deze zoveelste prijsverhoging blijven en zullen ook de andere bestaande operatoren hun prijzen blijven omhoogtrekken.
Idem dito hier. En ik dacht dat er in 2015 al 2 Euro was bijgekomen (van 25,50 naar 27,50). En in januari nog een Euro. Op een half jaar tijd van 25,50 naar 28,50.Goztow schreef:Bah een euro extra op mijn start, dat is bijna 4 pct.
Toch maar beter leren lezen?Fallschirmjaeger schreef:Internet stand alone krijgt geen prijsverhoging. De packs zijn dit jaar (2015) ook niet gestegen in prijs.
Aan mods: wijzig/verwijder dit topic maar als het te onduidelijk is (zie topic in breedband nieuws)Goedkopere pakketten betalen meer
Concreet worden Start en Comfort € 1 duurder. <knip>
Kan je dat beamen met harde cijfers of is dit iets dat je uit je vingers zuigt?AndRo555 schreef:En die happy few zijn vrij talrijk. Velen doen hier of het gros van Proximus klanten op een erbarmelijk 16.5Mbps profiel zitten terwijl meer als de helft meer als 50Mbps haalt. Wat alleen maar meer en meer wordt met de dag.
Wel de 2015 Q3 cijfers van Proximus spreken van 49Mbps gemiddeld. Dus 1 kwartaal aan VDSL vectoring uitrol verder zal dat hopelijk al boven de 50Mbps zitten.GuntherDW schreef:Kan je dat beamen met harde cijfers of is dit iets dat je uit je vingers zuigt?AndRo555 schreef:En die happy few zijn vrij talrijk. Velen doen hier of het gros van Proximus klanten op een erbarmelijk 16.5Mbps profiel zitten terwijl meer als de helft meer als 50Mbps haalt. Wat alleen maar meer en meer wordt met de dag.
Maargoed, met vectoring krijgen meer mensen inderdaad makkelijker 50Mbit in zone 2.
Ik heb ook zoiets gekregen onlangs: http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 40#p629280warpozio schreef:Ik kreeg net een mail van Proximus. Hun boodschap komt neer op: "de nieuwe technologie van Proximus is voortaan ook bij jou thuis beschikbaar via jouw b-box 3."
Er is iets veranderd, maar wat precies daar gaan ze niet op in
Dat besef ik ook wel. Er zijn er ook nog een hele grote hoop mensen die op 50 of 70Mbpsa zitten met DLM alleen of op 70Mbps met vectoring, die groep zal vermoedelijke groter zijn dan die met 100Mbps. En die groep trekt het gemiddelde ook niet meer echt omhoog.GuntherDW schreef:Nja AndRo555, niet vergeten dat iemand die met 100Mbit zit, het gemiddelde sneller omhoog zal trekken dan iemand die op 40Mbit of 30Mbit zit, ziende dat die dichter tegen het gemiddelde aan zit.
Al spreek ik (nogmaals) niet tegen dat vectoring een grote hulp is, er is nog altijd een hoop te doen voor de zone 3 & 4 mensen.