Hoi,
Ik heb onlangs mij de laatste versie van Norton antivirus aangeschaft maar ik krijg het rotding maar niet online geregistreed. Steevast krijg ik een foutmelding. Weet iemand hoe dit opgelost te krijgen?
K.
Norton Anivirus registreert niet online
Had je een vorige versie Norton en indien ja, heb je deze vorige eerst volledig verwijderd voor je de nieuwe geïnstalleerd had?
Of het ligt aan je Firewall, of het schild van Microsoft Service Pack 2.
Je kan ook de vraag stellen op het voorziene nr. voor ADSL gebruikers 0800 23451.
Of het ligt aan je Firewall, of het schild van Microsoft Service Pack 2.
Je kan ook de vraag stellen op het voorziene nr. voor ADSL gebruikers 0800 23451.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Blue-Sky, hoe gaat Belgacom ADSL support je kunnen helpen bij activatie van een Symantec software-product?
@ Kochanie: bedoel je nu registratie of activatie?
In het geval van het laatste kan je normaal ook per telefoon activeren, maar dan moet je wel hele reeksen tekens gaan dicteren en overtypen ...
@ Kochanie: bedoel je nu registratie of activatie?
In het geval van het laatste kan je normaal ook per telefoon activeren, maar dan moet je wel hele reeksen tekens gaan dicteren en overtypen ...
- Mahimahi
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Had je een vorige versie Norton en indien ja, heb je deze vorige eerst volledig verwijderd voor je de nieuwe geïnstalleerd had?
Daarmee zal het waarschijnlijk niet opgelost zijn Blue Sky.
Als die jongen "malchanche" heeft zal het format C: worden eer hij het aan de praat krijgt.
Ik spreek uit ondervinding

Ik verwacht elke dag de nieuwe versie 2005, zal dan iets laten weten hoe dat afloopt of wat de eventuele oorzaak is dat er problemen zijn met het activeren.
(Wat betreft support van Symantec, ja Belgacom (Skynet) is toch doorgeefluik van Norton voor de ADSL Go en Plus abonnees, wellicht weten zij toch waar men moet op letten, zoals o/a firewall of zo.
Een product wat afgeleverd wordt moet ook werken eh.
Ofwel is dit de oorzaak, zie een deel tekst van een bericht wat ik van Belgacom kreeg.
Opmerking: Ik heb dus een Go abonnement en betaal daar jaarlijks voor via een apart contract.
(Wat betreft support van Symantec, ja Belgacom (Skynet) is toch doorgeefluik van Norton voor de ADSL Go en Plus abonnees, wellicht weten zij toch waar men moet op letten, zoals o/a firewall of zo.
Een product wat afgeleverd wordt moet ook werken eh.
Ofwel is dit de oorzaak, zie een deel tekst van een bericht wat ik van Belgacom kreeg.
Tot hier hun reply op mijn vraag.Blue-Sky schreef:Een verkort uittreksel van hun bericht plak ik hieronder.
Het Belgacom Security Pack (vroeger « Skynet Security Pack ») is inbegrepen bij de optie Belgacom ADSL Multi en de abonnementen Belgacom ADSL Plus en Skynet Net Comfort.
Elk jaar zorgen wij ervoor u een up-to-date veiligheidsoplossing te kunnen aanbieden. Met de nieuwe functies die worden aangeboden, willen we u vooral garanderen dat u beschermd bent tegen de meest recente gevaren op het net.
Wij moeten u meedelen dat de ontwikkeling van de versie 2005 vertraging heeft opgelopen. De nieuwe versie wordt u echter bezorgd vanaf 15 januari 2005.
Het is mogelijk dat u een bericht ontvangt van onze partner Symantec, met de vraag uw software te updaten. U mag dit bericht negeren en wachten op de nieuwe versie die wij, zoals afgesproken, zullen opsturen. Tot die tijd wordt uw computer nog beschermd door de versie 2004, die nog actief is.
Wij danken u voor uw begrip
Opmerking: Ik heb dus een Go abonnement en betaal daar jaarlijks voor via een apart contract.
Norton nu wel ON-line geregistreerd
Eindelijk is het Norton-Security Pack 2005 in mijn postbus aangekomen en met succes geïnstalleerd, opgelet, eerst de vorige versie 2004 deïnstalleren. Via Software (verwijderen) als dit gebeurd is nog een tweede maal nazien voor een restbestand van Norton wat voordien niet te verwijderen was.
Gelukkig werden alle instellingen in Norton van de versie 2004 automatisch overgenomen in de versie 2005, zodat er niet veel meer aan in te stellen was.
Wat nog op te merken valt: De map voor Norton Anti-Spam wordt aangemaakt door de Versie 2005, er bestond al zo een map uit de versie 2004.
(ik heb deze bestaande map voor Anti-Spam van 2004 dan maar verwijderd)
Eindelijk is het Norton-Security Pack 2005 in mijn postbus aangekomen en met succes geïnstalleerd, opgelet, eerst de vorige versie 2004 deïnstalleren. Via Software (verwijderen) als dit gebeurd is nog een tweede maal nazien voor een restbestand van Norton wat voordien niet te verwijderen was.
Gelukkig werden alle instellingen in Norton van de versie 2004 automatisch overgenomen in de versie 2005, zodat er niet veel meer aan in te stellen was.
Wat nog op te merken valt: De map voor Norton Anti-Spam wordt aangemaakt door de Versie 2005, er bestond al zo een map uit de versie 2004.
(ik heb deze bestaande map voor Anti-Spam van 2004 dan maar verwijderd)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 06 nov 2005, 09:33, in totaal 1 gewijzigd.