- mijn ouders gaan 2 weken geleden naar zo een mobistar winkel om voor kleinzoon gsm + abo te nemen
- verkoper verkoopt hun de hele bollenwinkel = smartphone + dik abo + verzekering van mobistar en betaling via domiciliering , op zich allemaal ok
- hij zegt dat hij alleen de afgesproken korting kan toepassen als de telnr/sim van een andere operator komt , nr overdragen versta ik daaronder
- hij stuurt mijn vader naar een krefel in de buurt om daar een proximus 10euro pre-paid te halen om zo de verkoop ineens af te werken
- goed , dit word gedaan , een hoop handtekeningen , creditcard en identiteitskaartinfo later (zelfs een soort background check via zijn pc !!!) komen we in de eindfase
- volgens verkoper is het nr/sim mogelijk al binnen 2 uur actief , vond ik onwaarschijnlijk op een zondag
- de vlg dag werkt nr nog niet , ik lees voor hun papieren na , er staat kan tot 24u duren , ok geduld
- vlg dag noppes , 1ste telefoon naar helpdesk , nr is aant "doorlopen" kan tot 48u duren
- 3 dagen later niets , ik schakel smartphone eens uit en aan , geen effect , sim is gevonden maar geen nr of netwerk , niet actief
- vlg dag 2de telefoon naar helpdesk , mijn moeder besluit nu heel het verhaal te doen inclusief het rare "ga effe naar krefel" gedeelte , operator vind dit nogal vreemde praktijk en besluit "dossier" op te starten
- vlg dag pas de service , in de vroege namiddag krijgen we telefoon van man bij mobistar met duidelijk meer verstand en manieren , hij gaat ervoor zorgen dat we een tegemoetkoming krijgen , pluspunt voor mobistar
- vlg 2 dagen hetzelfde - geen dienst
- ergens begin vorige week , helpdesk laat weten dat het bij hun nu echt in orde is , bij hun is niet = aan bij ons , werkt niet
- vlg dag ouders gaan met smartphone en de hele map terug naar winkel , het is een andere verkoper en deze begint zelfs wat arrogant te worden , hij stuurt hen min of meer wandelen
- fast forward naar vandaag sim/telnr werkt nog steeds niet , hun laatste advies haal sim eruit en steek terug in.....