Amerikaanse Netflix op Px decoder?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
Bedankt: 114 keer

Hey iedereen,

Heeft er iemand weet van een manier om toegang te krijgen tot de Amerikaanse Netflix op een Proximus-decoder? Op mijn pc gebruik ik een VPN zonder problemen, maar da's natuurlijk niet echt van toepassing voor de decoder.
Ik dacht al aan unblock-us achtige toestanden, maar DNS is niet in te stellen op de decoder en bbox3 als ik het me goed herinner?
Tussen de decoder en de bbox hangt wel nog een router die als switch/wifi AP fungeert maar de kans dat ik hierlangs de DNS kan aanpassen lijkt me ook klein?

Het zou in elk geval handig zijn aangezien ik nu wel het Amerikaanse aanbod gewoon ben :-D .

Bedankt iedereen in elk geval!
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
Bedankt: 317 keer
Provider

Volgens deze uitleg zou je de DNS wel kunnen wijzigen in de bbox3. Zelf niet in het bezit van een bbox3 dus ik kan het niet testen voor u.

Of dat zal helpen voor de Amerikaanse netflix op de proximus decoder te krijgen betwijfel ik wel. Probeer het zeker eens uit en laat het hier dan weten ;)
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 482 keer
Bedankt: 114 keer

Ik kan in de bbox de gebruikte DNS wel zien maar niet aanpassen. Waarschijnlijk een beperking van het user-account.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”