Proximus Algemeen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

Even mijn frustraties toch kwijt hoor.

Wat een farce is die Proximus toch, op vele vlakken. Welke mens neemt zo'n provider nu nog serieus en wil er nog voor betalen...... Pffft
Het zit mij hoog, heel erg hoog.

TV proximus, werkt soms via Firefox, als je geluk hebt. My Proximus werkt enkel via Firefox. Uitval van livestream op computer en dan mag je opnieuw inloggen als dit je geluk hebt werkt het dan terug.

Ik wil echt rustig blijven maar kan echt maar schreeuwen dat het een bende debielen zijn die er geen verstand van hebben. Als klanten maar betalen, ze kunnen voor mijn part echt de f*** pot op. Gelukkig maak ik maar gebruik van hun diensten via familie en kan hen enkel maar het beste toewensen als zij beroep moeten doen op hun diensten (oa my proximus, FON, Proximus Overal enz)

Bende amateurs daar in Brussel..... schande !!!!
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

sja, misschien ligt het niet aan hun kant? dno...
meestal is het een setup die de oorzaak is hoor.

hier (linux) kan ik enkel in myproximus via chrome/chromium (en dus niet met FF), maar op mijn windows pc's geen enkel probleem.
tv overal heb ik ook nooit problemen mee (via FF, zowel linux als windows)
fon heb ik nog nooit in mijn leven gebruikt, dus daar kan ik niks over zeggen, maar dus zowel myproximus als tv overal heb ik geen enkel probleem mee,
en ik denk dat, moest het echt iets zijn dat aan proximus lag, er wel veel meer klachten zouden zijn, dus ik zou aanraden je setup te checken?

makkelijkste manier is gewoon met een live cd... al heb ik geen gedacht welke live cd out-of-the-box zal gaan werken met tvoveral eigenlijk
Pengu
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 43 keer

Verschillende setups hier hoor. Eigenlijk zou je toch mogen verwachten van zo'n bedrijf dat ELKE browser werkt op hun systeem. En niet Firefox of Opera voor het één en dan voor iets anders het andere. Gewoon absurd voor woorden. Kotsen doe ik daar van, en het wordt precies alleen maar erger.

Ik wil graag een uniform beleid bij hen zodat ze ervoor zorgen dat elke dienst met elke browser werkt, Hoe moeilijk kan dat nu zijn? Zelfs Edge (Win 10) werkt niet naar behoren. Beetje meer testen zou misschien een hulp kunnen zijn......

Pffffft
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 605 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

ik ben het eens dat het eigenlijk op elke browser en elk OS zou moeten werken... maar ik kan er inkomen dat dat niet zo simpel is,
gezien browsers nog altijd niet helemaal hetzelfde zijn.
bv: chromium geeft me 501 op 555 en firefox geeft me 464 op 555 bij de html5 test. en al die verschillende versies van OS, browser type/versie maakt het niet eenvoudig,
ook niet altijd voor websites, al is er verbetering onderweg (vermoed ik)

en er zal ook wel iets met bepaalde rechten zijn vermoed ik, dus kunnen ze niet zomaar html5 gaan gebruiken en zitten ze dus met silverlight (ugh),
en dat helpt ook niet aan het compatibel zijn.
niet ALLES is de fout van een provider (al is het wél vaak hun fout natuurlijk)

persoonlijk zou ik liever hebben dat de markt opgesplitst zou zijn:

1 provider voor access (kan je internet pingen, is zijn taak klaar)
1 provider voor content (tv, ongeacht platform)

dat zou klantendiensten ongetwijfeld ten goede komen, en dus de klant ook
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

MyProximus werkt bij mij op Chrome, firefox, IE.
Op win10.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

idem bij mij en ook onder windows 8.1 natuurlijk
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”