Mijn Samsung CLX-3185FN print na het vervangen van de fuser en transfer unithelaas niet meer zoals het moet

Iemand eventueel interesse in een nieuwe fuser en transfer belt...?
Ook op Tweakers moet je betalen om in de Pricewatch te staan.Kenw00t schreef:Trouwens, voor zover ik weet moeten bedrijven op Tweakers niet betalen hoor voor de Pricewatch. 123inkt is er dan ook te vinden: https://tweakers.net/shopreview/2086/12 ... overzicht/
Iedere keer dat een bezoeker via de Pricewatch doorklikt naar een webwinkel, verdienen we geld. De prijzen voor een zogenoemde click-out verschillen per productcategorie en lopen uiteen van enkele centen tot enkele dubbeltjes. De aangesloten webwinkels betalen enkel voor daadwerkelijk 'doorgesluisd' bezoek, waarbij we een vast percentage clicks niet in rekening brengen om eventuele miskliks van bezoekers te compenseren. Met elke winkel hebben we dezelfde prijsafspraken, waardoor we er ook geen baat bij hebben om bepaalde winkels een hogere positie te geven.
Iemand een suggestie voor een betaalbare (+/-300 euro) multifunctional (print + scan + fax)
Inktjet blijft betekenen dat de inkt uitloopt bij water:HP Officejet Pro X476dw multifunctionele kleurenprinter (CN461A) Aanbevolen prijs* € 719 Inclusief BTW
Maar, ik heb er geen ervaring mee.ISO laserequivalent: Tot 36 ppm