Ik gebruik een Pay&Surf prepaid kaart in een Nvidia Shield tablet.
Dit werkt prima in Belgie, maar in Nederland krijg ik geen verbinding met internet.
Zowel Mobile Data als Data Roaming staan aan.
Ik heb gechecked met Proximus maar ook bij hun staat Roaming geactiveerd.
Het toestel kiest vanzelf voor de provider KPN, maar ook als ik manueel Vodafone kies doet hij het niet.
In beide gevallen krijg ik de melding "Registered on network".
De APN staan op INTERNET.PROXIMUS.BE maar met kleine letters werkt het ook niet.
Van Proximus zelf heb ik nog niet echt hulp gekregen, en dan druk ik mij erg diplomatisch uit.
Ik wil absoluut een prepaid kaart gebruiken voor Belgie en buitenland (EU alleen).
Heeft er iemand enig idee hoe ik dit ding aan de praat krijg?
Pay&Surf in buitenland
Omdat dit na veel vijven en zessen (555 en 666 zeg maar) nog niet in orde is geraakt heb ik op 25/08 een klacht geformuleerd via de Proximus website
en terugbetaling gevraagd van de aankoop van het product dat niet doet wat het claimt.
Eergisteren (na 4 maanden!) is mij de aankoop van deze simkaart terugbetaald.
Naderhand bekeken is de behandeling van deze zaak via PM met "Onze medewerkers" ronduit onprofessioneel en ongestruktureerd geweest.
Het ersgste van al is dat deze Pay&Surf simkaart nog steeds verkocht wordt met de vermelding dat ze in het buitenland werkt, wat flagrant onwaar is.
Ik heb mij niet laten doen, maar hoeveel mensen gaan zich hier nog aan laten vangen en na een tijd gefrustreerd opgeven?
Ondertussen kan ik blijkbaar ook niet meer posten op het Proximus forum
http://forum.proximus.be/posts/23d633094c
Toeval?
en terugbetaling gevraagd van de aankoop van het product dat niet doet wat het claimt.
Eergisteren (na 4 maanden!) is mij de aankoop van deze simkaart terugbetaald.
Naderhand bekeken is de behandeling van deze zaak via PM met "Onze medewerkers" ronduit onprofessioneel en ongestruktureerd geweest.
Het ersgste van al is dat deze Pay&Surf simkaart nog steeds verkocht wordt met de vermelding dat ze in het buitenland werkt, wat flagrant onwaar is.
Ik heb mij niet laten doen, maar hoeveel mensen gaan zich hier nog aan laten vangen en na een tijd gefrustreerd opgeven?
Ondertussen kan ik blijkbaar ook niet meer posten op het Proximus forum
http://forum.proximus.be/posts/23d633094c
Toeval?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Neen, zo kleingeestig zijn ze bij PX nu ook weer niet dat ze u niet meer zullen laten posten, want ze krijgen veel ergere dingen achter hun hoofd geslingerd dan dat, en nog veel meer en erger via facebook en twitter.