Yelo TV app

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
rds001
Starter
Starter

Ik ben op zoek naar meer informatie over de Yelo TV app. Ik heb het over de basisdienst, niet over de play of play more. Op de website van telenet zeggen ze dat dit werkt via 'draadloos internet'. Lijkt me gek dat het via een UTP kabel aan de router niet zou werken. Maar mijn vraag is vooral, werkt dat ook buitenshuis via een andere internetprovider? (live kijken, niet de opnames op je digicorder afspelen) En zoja, is er ergens een limiet op hoeveel uren je TV kijkt via de app? Ik kan me inbeelden dat kotstudenten de login van thuis gebruiken. Of nog verder op de spits gedreven, als ik de login van mijn ouders gebruik en zelf mijn TV abo opzeg... Met maandelijks 70GB limiet over kan ik 2 uur per dag gratis TV kijken...
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

rds001 schreef:Op de website van telenet zeggen ze dat dit werkt via 'draadloos internet'. Lijkt me gek dat het via een UTP kabel aan de router niet zou werken.
Werkt natuurlijk wel
rds001 schreef:werkt dat ook buitenshuis
ja, zolang je een telenetverbinding hebt. (homespot, wifree, telenetverbinding van 3de)
rds001 schreef:via een andere internetprovider
neen
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
jollito
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 7 keer

Andere provider lukt wel, maar dan moet je een VPN installeren.
TimoLimo
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 42 keer

Heb ook geen Play of Play More, kijken lukt gewoon over wireless (over een router naar de modem-only), maar tv-kijken via de app werkt alleen op een iPhone en iPad en niet op m'n Android tablet om één of andere reden.. Wel kan de gids geraadpleegd worden, swipen naar decoder, enz. Nog mensen met dit probleem?

Tablet is wel geroot, misschien is het dat wel? (versie is 5.1.1) In de browser tv-kijken lukt wel, maar de app is ietje handiger..
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
Bedankt: 98 keer
Te Koop forum

Telenet Yelo app checkt op root en disabled het afspelen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”