Versterken trilling smartphone

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
Razornord
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 18 keer

Ik zit als hulpverlener frequent in omgevingen met (heel) veel omgevingsgeluid zoals festivals, racecircuits etc. Ik wil de omgeving verkennen en genieten en dus niet de hele shift op een hulppost doorbrengen. De postoverste zegt altijd dat ze me wel zullen bereiken via sms. Yeah right! Die GSM's van vroeger die van de tafel trilden bij een sms, bestaan al lang niet meer en van het geluid zal ik het ook niet moeten hebben dus vandaar ben ik op zoek naar een oplossing om het trilsignaal te versterken of via 3,5mm jack dicht tegen mijn lichaam te koppelen of... Misschien is de oplossing erg simpel maar ik weet niet echt naar wat op zoek te gaan. Kennen jullie mogelijke opties? Ik dacht onmiddellijk aan trillingen maar lichtsignalen mogen ook. Zijn de wearables handig in die zin? En dan de vraag natuurlijk welke? Bedankt voor jullie meedenken. Hopelijk kom ik niemand van jullie tegen op die festivals. ;-)
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
Bedankt: 273 keer

Xiaomi mi band is vrij goedkoop (15 euro) gaat meer dan een maand mee op batterij en kan vibreren bij een inkomende oproep. Echter niet bij een sms.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

Misschien is een Pebble wel wat voor je. Smartwatch met een batterijduur van ongeveer een week. Vibratie bij eender welke inkomende notificatie. Kijk maar eens op Coolblue of via de webshop van Pebble zelf.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1681 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 7 keer
Provider
Te Koop forum

Ik heb de martian notifier en die doet alleszins wat jij ervan zou willen. En Is nog discreet ook.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
BertG3
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 231 keer
Provider

jnsvr schreef:Misschien is een Pebble wel wat voor je. Smartwatch met een batterijduur van ongeveer een week. Vibratie bij eender welke inkomende notificatie. Kijk maar eens op Coolblue of via de webshop van Pebble zelf.
Heb zelf een Pebble en het is extreem handig.

Notificaties (sms, telegram, e-mail,...) op je pols en als er iemand belt trilt ie en zie je het nummer rn kan je dismissen. Sommige notificaties zijn ook interactief waardoor je kan antwoorden met templates die je vooraf instelt.

Daarnaast is het voor mij ook een
- Wekker (icm Gentle Wake wordt ik iedere morgen wakker met m'n Pebble door een smart alarm)
- GPS hulp (Je ziet wanneer je moet inslaan,... zonder steeds je gsm vast te hebben. Hij trilt als er iets gaande is
- 24/24 activity tracker: Mijn Pebble houdt mijn beweging overdag en mijn slaap 's nachts bij
- Uurwerk :-)
- Daarnaast ook nog veel andere dingen maar te veel om op te noelen

Maar zoals hierboven aangehaald moet je niet zo'n duur uurwerk kopen als het enkel is voor inkomende oproepen ben jemet 'n Mi Band goed af. Terwijl meet hij ook nog je activiteit wat wel vrij hoog kan liggen op een festival :-D

ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Waarom niet gewoon een (bluetooth) oortje... kan je meteen het gesprek nog deftig beantwoorden ook.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

AndRo555 schreef:Xiaomi mi band is vrij goedkoop (15 euro) gaat meer dan een maand mee op batterij en kan vibreren bij een inkomende oproep. Echter niet bij een sms.
Met de aangepaste app op het forum van Xiaomi kan je van elke app een trilling instellen, ook SMS :-)
Iig, goedkoop en werkt zeer goed, ik raad het zeker aan

Razornord
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 18 keer

Bedankt voor de reacties. Ik ga die Xiaomi eens proberen.

Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”