Versterken trilling smartphone
- Razornord
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 18 keer
Ik zit als hulpverlener frequent in omgevingen met (heel) veel omgevingsgeluid zoals festivals, racecircuits etc. Ik wil de omgeving verkennen en genieten en dus niet de hele shift op een hulppost doorbrengen. De postoverste zegt altijd dat ze me wel zullen bereiken via sms. Yeah right! Die GSM's van vroeger die van de tafel trilden bij een sms, bestaan al lang niet meer en van het geluid zal ik het ook niet moeten hebben dus vandaar ben ik op zoek naar een oplossing om het trilsignaal te versterken of via 3,5mm jack dicht tegen mijn lichaam te koppelen of... Misschien is de oplossing erg simpel maar ik weet niet echt naar wat op zoek te gaan. Kennen jullie mogelijke opties? Ik dacht onmiddellijk aan trillingen maar lichtsignalen mogen ook. Zijn de wearables handig in die zin? En dan de vraag natuurlijk welke? Bedankt voor jullie meedenken. Hopelijk kom ik niemand van jullie tegen op die festivals. 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Misschien is een Pebble wel wat voor je. Smartwatch met een batterijduur van ongeveer een week. Vibratie bij eender welke inkomende notificatie. Kijk maar eens op Coolblue of via de webshop van Pebble zelf.
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 231 keer
Heb zelf een Pebble en het is extreem handig.jnsvr schreef:Misschien is een Pebble wel wat voor je. Smartwatch met een batterijduur van ongeveer een week. Vibratie bij eender welke inkomende notificatie. Kijk maar eens op Coolblue of via de webshop van Pebble zelf.
Notificaties (sms, telegram, e-mail,...) op je pols en als er iemand belt trilt ie en zie je het nummer rn kan je dismissen. Sommige notificaties zijn ook interactief waardoor je kan antwoorden met templates die je vooraf instelt.
Daarnaast is het voor mij ook een
- Wekker (icm Gentle Wake wordt ik iedere morgen wakker met m'n Pebble door een smart alarm)
- GPS hulp (Je ziet wanneer je moet inslaan,... zonder steeds je gsm vast te hebben. Hij trilt als er iets gaande is
- 24/24 activity tracker: Mijn Pebble houdt mijn beweging overdag en mijn slaap 's nachts bij
- Uurwerk

- Daarnaast ook nog veel andere dingen maar te veel om op te noelen
Maar zoals hierboven aangehaald moet je niet zo'n duur uurwerk kopen als het enkel is voor inkomende oproepen ben jemet 'n Mi Band goed af. Terwijl meet hij ook nog je activiteit wat wel vrij hoog kan liggen op een festival

[

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Waarom niet gewoon een (bluetooth) oortje... kan je meteen het gesprek nog deftig beantwoorden ook.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 57 keer
Met de aangepaste app op het forum van Xiaomi kan je van elke app een trilling instellen, ook SMSAndRo555 schreef:Xiaomi mi band is vrij goedkoop (15 euro) gaat meer dan een maand mee op batterij en kan vibreren bij een inkomende oproep. Echter niet bij een sms.

Iig, goedkoop en werkt zeer goed, ik raad het zeker aan
[