Wat na een Nexus 7

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
johand
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 14 keer

De glasplaat van onze Nexus 7 is weeral is gebroken. Omdat hij de laatste tijd (waarschijnlijk omwille van de nieuwe firmware :twisted: ) enorm traag werd, zou ik opteren voor een nieuwe. Enige tips prijs/kwaliteit. Minstens even groot al de Nexus 7, maar mag ook groter... en Android
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 264 keer

Nexus 9 is prachtig ding. Onlangs stond hij in promo op Amazon.co.uk voor 199GBP.

Voor de rest: China-tablets zat. Daar zit enorm veel mooie keuzes tussen aan een redelijke prijs.
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 59 keer

Hier sinds een tweetal weken de Honor 6 Plus in huis (let wel op de Plus!), redelijk groot ding, octa-core, 4G; en dual-sim, en heel tevreden van. Is één van de elitereeksen van Huawei. En voor een prijsje!
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 72 keer
Bedankt: 103 keer

KRL100 schreef:Hier sinds een tweetal weken de Honor 6 Plus in huis (let wel op de Plus!), redelijk groot ding, octa-core, 4G; en dual-sim, en heel tevreden van. Is één van de elitereeksen van Huawei. En voor een prijsje!
Dat is een phone zo te zien?

N7 is een tablet.
Ik zit ook met hetzelfde dilemma. Goede 2dehands is ook welkom liefst met 3of4g.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

zeer tevreden van mijn LG V500
Plaats reactie