hallo,
Mijn opstelling is het volgende : een fritzbox 7490 ,op deze fritzbox zit op poort 3 een powerline voor de belgacom tv...
echter geeft dit soms problemen.(valt soms eens uit enz)
ik heb ook een fritzwlanrepeater1750E die verbonden is met mijn fritzbox7490
op deze repeater zit een lan poort...
kan ik op de lanpoort van deze repeater mijn belgacom decoder niet aansluiten?
en in de fritzbox7490 enkele wijzigen doen , dat ik belgacom tv kan zien zo?
iemand tips?
bedankt!
vraagje scarlet + installatie
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
oeie...
niemand tips?
niemand tips?
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
En wil je ook nog wifi voor je laptop?
Misschien is het mogelijk de config files aan te passen maar volgens mij is het alles behalve eenvoudig.
Misschien is het mogelijk de config files aan te passen maar volgens mij is het alles behalve eenvoudig.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3754 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Op dit ogenblik is dit niet mogelijk. De FritzBox ondersteunt alleen de "bridged" mode voor TV
Hierbij moet het interne netwerk aangesloten worden op LAN1 + LAN2, en de TV decoders op LAN 3 + LAN 4
AVM is echter bezig met een oplossing te ontwikkelen voor dit probleem, waarbij de TV decoders in de toekomst aangesloten zullen mogen worden aan het interne netwerk.
Dan zal het inderdaad mogelijk zijn om de TV decoder aan te sluiten op de AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E ...
Hierbij moet het interne netwerk aangesloten worden op LAN1 + LAN2, en de TV decoders op LAN 3 + LAN 4
AVM is echter bezig met een oplossing te ontwikkelen voor dit probleem, waarbij de TV decoders in de toekomst aangesloten zullen mogen worden aan het interne netwerk.
Dan zal het inderdaad mogelijk zijn om de TV decoder aan te sluiten op de AVM FRITZ!WLAN Repeater 1750E ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.