hallo,
ik heb een form waar ik een input field gebruik van het type "file",
ipv "Browse" had ik daar graag "navigeren" zien staan, maar dit llukt me niet, is dit mogelijk en hoe?
mvg,
eddy
input type file
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik dacht niet dat dat aan te passen was.
In de mogelijke parameters vind ik er alvast niets van terug: http://www.blooberry.com/indexdot/html/ ... utfile.htm
In de mogelijke parameters vind ik er alvast niets van terug: http://www.blooberry.com/indexdot/html/ ... utfile.htm
niet eerder van de browser die het verwerkt, en deze kan eventueel terugvallen op de taal van het besturingssysteem (wat misschien in de meeste gevallen gebeurt)meon schreef:Welke term er precies staat is afhankelijk van de taal van het besturingssysteem.
Ik heb nog een andere vraag in dat genre:
Wanneer ik een form aanmaak met text-input velden, dan hebben die velden van de postcode en e-mail een gele achtergrond en de rest is wit.
Wanneer ik nu enkel de voorliggende teksten aanpas (van Nederlands naar Engels), wat niets verandert aan de instellingen van de inputvelden, dan worden er ineens andere geel en worden de gele wit.
Is dit een instelling of bug????
Wanneer ik een form aanmaak met text-input velden, dan hebben die velden van de postcode en e-mail een gele achtergrond en de rest is wit.
Wanneer ik nu enkel de voorliggende teksten aanpas (van Nederlands naar Engels), wat niets verandert aan de instellingen van de inputvelden, dan worden er ineens andere geel en worden de gele wit.
Er zit niets van Java in, enkel pure HTML, niks meer, niks minder.
Ben er nog een beginner in dus ik dacht eerst een siteje maken met HTML (dat ik de basis toch al ken), en dan met verloop van tijd extra functionaliteiten en foefkes (trukjes, voor de mensen die het dubbelzinnig zouden kunnen opvatten) eraan toevoegen.
Dus op dit moment zit er niets van java of CSS in dat die kleuren zou kunnen veranderen.
Ben er nog een beginner in dus ik dacht eerst een siteje maken met HTML (dat ik de basis toch al ken), en dan met verloop van tijd extra functionaliteiten en foefkes (trukjes, voor de mensen die het dubbelzinnig zouden kunnen opvatten) eraan toevoegen.
Dus op dit moment zit er niets van java of CSS in dat die kleuren zou kunnen veranderen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Je hebt toevallig geen programma draaien dat sommige velden automatisch invult op webformulieren?
'k Heb dat ooit eens bij een klant gezien die aan het zagen was over de kleurkes die we gebruikt hadden voor de velden, terwijl wij deze standaard hadden gelaten...
'k Heb dat ooit eens bij een klant gezien die aan het zagen was over de kleurkes die we gebruikt hadden voor de velden, terwijl wij deze standaard hadden gelaten...
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 3 keer
als je opera gebruikt dan is dit omdat je de velden opgeslaan hebt in je'Wand', dat stokske naast de refresh knopSIR schreef:Ik heb nog een andere vraag in dat genre: