2$ korting bij dx.com (dealextreme)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Gautier
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 54 keer

Hallo,

Wegens een verloren zending heeft dealextreme me een kortingcode van 2$ gegeven.

Ze moet wel voor 12 juni gebruikt worden, en met een minimumbestelling van 10$. Ik zal ze daarom ook niet gebruiken. Te kort bij, en ik bestel daar zelden voor meer dan 10$.

Het is niet de bedoeling dat ik ze geef aan iemand die ze vervolgens ook laat liggen, dus stuur me een pm mocht je een bestelling gaan plaatsen op dx.com, en dan geef ik je de code.

Groeten,
Gautier
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Ik heb daar eens een levering gehad, moest je zeggen daar is een truck over gereden ik zou het geloven.
Kon kiezen tussen credit, reshi(p/t) of money back. Heb het laatste gekozen welke ook netjes en snel gebeurd is.

Kon jij dit niet kiezen? Ik had wel foto's het tot gruzelementen vermalen goedje.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
lirec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 3 keer
Provider
Te Koop forum

Ik ging binnenkort sowiezo een vaste el cheapo webcam bestellen op DX.

Heel graag dus ja! Alvast bedankt
Gautier
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 54 keer

Verkocht aan lirec.

Er met de kamion over rijden is standaard bij Dealextreme. Heb al verschillende verhakkelde zendingen gehad. Wel altijd, zonder uitzondering, zeer snel en correct vergoed geweest. Zelfs terugbetaald voor een verbogen horlogetang, die uiteindelijk wel nog bruikbaar genoeg was, dus uiteindelijk heeft die me niks gekost. Ook nu weer batterijen besteld, en nieuwe zending gekregen, plus een kortingcode. Terwijl ik de oude zending alsnog gekregen heb, die was blijkbaar drie maanden bij de douane blijven liggen. Dus ik heb nu dubbel zoveel batterijen.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”