Ik had vorige week gebeld ivm de promo van de huawei g7. Ik zou hier gebruik willen van maken en ze gingen me terug contacteren. Ze bellen gisteren naar mijn thuis nummer maar ik was er niet, mijn vrouw had gezegd, bel rond 16u terug (niet meer gehoord).
Vanmorgen bellen ze op mijn gsm maar ik kon juist niet opnemen dat moment. Er staat een berichtje op mijn voice mail, dat ze 2x geprobeerd hadden en mij niet aan de lijn hebben gekregen en dus moet ik een nieuwe aanvraag indienen via pc of telefonisch. Terug gebeld naar 0800 en ze hebben een nieuwe aanvraag gemaakt.
Nu mag ik terug een paar dagen wachten op een telefoon en hopen dat ik kan opnemen. Kunnen ze niet nog eens proberen later op de dag mij te bellen ?
Rare policy
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Dat zal wss zijn om te vermijden dat ze teveel tijd verliezen door mensen constant proberen te bereiken. Met een serieus klantenaantal zou dat anders wel ns kunnen oplopen.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Kan ik nog begrijpen maar je moet dan altijd wel veel geluk hebben dat je ofwel thuis bent ofwel je gsm kan opnemen. Heb onregelmatige uren en kan mijn gsm niet opnemen op het werk
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je je inschrijft voor een promo, kom je op een lijst te staan. Het system gaat die lijst af per gebruiker. Wie niet opneemt, wordt teruggebeld binnen de x-aantal tijd. Als je totaal niet opneemt, word je van de lijst "geschrapt". Doe je opnieuw een aanvraag, kom je opnieuw op zo'n lijst te staan, maar achteraan natuurlijk.