Rare policy

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 495
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Ik had vorige week gebeld ivm de promo van de huawei g7. Ik zou hier gebruik willen van maken en ze gingen me terug contacteren. Ze bellen gisteren naar mijn thuis nummer maar ik was er niet, mijn vrouw had gezegd, bel rond 16u terug (niet meer gehoord).

Vanmorgen bellen ze op mijn gsm maar ik kon juist niet opnemen dat moment. Er staat een berichtje op mijn voice mail, dat ze 2x geprobeerd hadden en mij niet aan de lijn hebben gekregen en dus moet ik een nieuwe aanvraag indienen via pc of telefonisch. Terug gebeld naar 0800 en ze hebben een nieuwe aanvraag gemaakt.

Nu mag ik terug een paar dagen wachten op een telefoon en hopen dat ik kan opnemen. Kunnen ze niet nog eens proberen later op de dag mij te bellen ?
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 9536
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
Bedankt: 766 keer
Recent bedankt: 5 keer

Dat zal wss zijn om te vermijden dat ze teveel tijd verliezen door mensen constant proberen te bereiken. Met een serieus klantenaantal zou dat anders wel ns kunnen oplopen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
diederik
Premium Member
Premium Member
Berichten: 495
Lid geworden op: 12 feb 2009, 13:55
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Kan ik nog begrijpen maar je moet dan altijd wel veel geluk hebben dat je ofwel thuis bent ofwel je gsm kan opnemen. Heb onregelmatige uren en kan mijn gsm niet opnemen op het werk
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als je je inschrijft voor een promo, kom je op een lijst te staan. Het system gaat die lijst af per gebruiker. Wie niet opneemt, wordt teruggebeld binnen de x-aantal tijd. Als je totaal niet opneemt, word je van de lijst "geschrapt". Doe je opnieuw een aanvraag, kom je opnieuw op zo'n lijst te staan, maar achteraan natuurlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”