Hoi
Ik heb dus een HD Digicorder AD2200.
Ik heb er een verbruiksmeter tussen gehangen.
In bedrijf kom ik aan 23,50w.
In slimme energie-stand aan 9,5w.
Ik dacht dat dat minder dan 1w moest zijn?
Ik heb in de instellingen gechecked en slimme energie-stand is ingeschakeld, evenals auto-standby.
Er zijn geen opnames actief, enkel gepland.
Ik bel naar de telenet helpdesk (business), en daar vertellen ze me dat ik gewoon 's avonds de stekker moet uit trekken en 's ochtends terug insteken. Duh !
Wat doe ik verkeerd, of wat is er mis ?
Yves
Stroomverbruik HD Digicorder AD2200
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 146 keer
Was die decoder op dat moment al in deep sleep gegaan (display uit, enkel rood standbylampje brandt nog)?
De slimme energiestand komt pas een uur nadat het toestel uitgeschakeld is in actie. Het eerste uur staat de decoder gewoon in (niet-slimme) standby.
De slimme energiestand komt pas een uur nadat het toestel uitgeschakeld is in actie. Het eerste uur staat de decoder gewoon in (niet-slimme) standby.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
Ik heb gewoon de hele nacht gewacht, 's ochtends stond die nog op 9w.
De eerst volgende opname, gepland sinds gisteren avond is pas morgenavond, maw. de ganse zaterdag neem ik ook niets op.
De eerst volgende opname, gepland sinds gisteren avond is pas morgenavond, maw. de ganse zaterdag neem ik ook niets op.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
Je moet ook zien of je meter wel lage vermogens kan meten, die goedkope van de lokale 'doe het zelver' doen dat meestal niet. die beginnen maar pas 'fatsoenlijk' te meten vanaf een watt of 20...
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."