Allen,
Sinds Proximus mijn internetabonnement heeft gewijzigd van Intense naar Maxi, lukt het mij niet meer om via 3G mijn webcam te bereiken op de smartphone.
Heeft er iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en welke settings moeten worden gewijzigd?
Voordien werkte dit perfect.
Alvast bedankt,
Dirk
Webcam niet meer bereikbaar na wijziging naar Internet Maxi
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Op welke poort staat je webcam?
Wijzigingen aan je abo kunnen ervoor zorgen dat je technisch profiel wordt afgezet, waardoor poorten 80 en 443 geblokkeerd zijn.
Je kan dit terug wijzigen via MyProximus
Wijzigingen aan je abo kunnen ervoor zorgen dat je technisch profiel wordt afgezet, waardoor poorten 80 en 443 geblokkeerd zijn.
Je kan dit terug wijzigen via MyProximus
Bedankt,
De poorten waren inderdaad niet opnieuw open gezet, maar dat heb ik al enkele dagen geleden opgemerkt en die staan dus nu al enige dagen terug open echter ben ik er nog niet in geslaagd om mijn webcam te bereiken via 3G.
Indien ik thuis ben en via wifi verbonden ben met de smartphone, lukt het wel (maar dan is het niet echt nuttig)
Ik werk met een DNS waar mijn app via dynamische aansturing zou moeten connecteren.
Dirk
De poorten waren inderdaad niet opnieuw open gezet, maar dat heb ik al enkele dagen geleden opgemerkt en die staan dus nu al enige dagen terug open echter ben ik er nog niet in geslaagd om mijn webcam te bereiken via 3G.
Indien ik thuis ben en via wifi verbonden ben met de smartphone, lukt het wel (maar dan is het niet echt nuttig)

Ik werk met een DNS waar mijn app via dynamische aansturing zou moeten connecteren.
Dirk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Herstart eens je modem?
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
En dan zeggen ze bij proximus dat ze geen bijstand kunnen verlenen voor private cam. Tevens beweren ze dat het overschakelen van intens naar maxi niet aan de oorzaak ligt. Ze mailen mij iets over ipv6 en ipv4, maar alles werkt al weer.
De oorzaak: na de omschakeling van intens naar maxi was het technische profiel gereset en moesten de poorten opnieuw geopend worden. Enkel het herstarten van de bbox was niet gebeurd. Na die herstart alles ok.
Bedankt voor de hulp.
De oorzaak: na de omschakeling van intens naar maxi was het technische profiel gereset en moesten de poorten opnieuw geopend worden. Enkel het herstarten van de bbox was niet gebeurd. Na die herstart alles ok.
Bedankt voor de hulp.