Inderdaad, met phpinfo() kan je post-informatie en cookies en zo automatisch uitlezen, ideale debugging-tool. Ik heb er zelf nu niet zoveel last van omdat ik zowieso eerst lokaal ontwikkel en dan upload, en dan werkt meestal alles toch wel zoals gehoopt.
Dat ze geen Zend Optimizer hebben is vervelend, maar toch niet erg? Tenzij je binaire PHP wilt uitvoeren heb je die in principe niet nodig dacht ik.
Hier moet ik je wel gelijk geven: dat mod_rewrite niet zomaar kan (en geen ErrorDocument in .htaccess) vind ik ook erg vervelend. Hoe kan je die dingen nu uitproberen? Je kan toch moeilijk elke wijziging van een teken doormailen? Daarom dat ik de dingen anders heb opgelost (de error 404 handler gebruiken als pseudo-mod_rewrite bvb).
En werken geen socket-functies? Ik kan wel een reden bedenken waarom: je kan namelijk applicaties schrijven in PHP die bvb een IRC-bot of MSN-bot-functie hebben. Als je die start en je applicatie is slecht geschreven zouden die sockets gewoon altijd open blijven. Maar de copy()-functie werkt dan wél over http heen, dus helemaal zonder remote access-functies zit je toch niet ...
Qua support ben ik best tevreden van Dommel. Als het écht dringend is belt ge die mannen gewoon op (gij zou nog op uw fiets kunnen stappen bij wijze van spreken, ze zitten immers in Landen

) en dan wordt ge meteen geholpen. Ik vind bij Hostbasket wel niet echt een formule die een tegenhanger is van wat ik nu heb (met 500 MB) en al de opties (streaming en meerdere users bvb).
Vind je Plesk trouwens echt zo slecht? Ik vind Plesk 7 anders best overzichtelijk geworden. Alleen spijtig dat ze niet alle opties aan hebben staan, maar da's denk ik eerder wegens de combinatie met ModernBill dat ze gebruiken als accountbeheer bij Dommel.