bbox3 Sagem en Technicolor verschillen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Tommymang
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik ben deze week mijn oude xbox2 modem gaan omruilen voor een box3. Daar ik er niet zoveel kende heb ik me verder geen vragen gesteld of het de laatste versie van het toestel was of niet. Blijkbaar heb ik de "Technicolor" versie gekregen.

Zijn er eigenlijk grote verschillen tussen de Sagem en de Technicolor bbox3? Welke is "de beste" van de twee, voor zover dat mogelijk is om te bepalen?

Alvast bedankt

Tommy
thomasv
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 52 keer
Te Koop forum

 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Tommymang
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik had blijkbaar gezocht op de verkeerde termen. Toch bedankt! ;-)
thomasv
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 52 keer
Te Koop forum

Geen probleem op zich, je bent ook een nieuwe gebruiker dus dan al helemaal niet.

Maar sommige vragen komen echt te veel voor en dan wordt het forum ook onoverzichtelijk.

Happy userbasing :)
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Dat ga je inderdaad nooit kunnen vermijden en is het probleem dat zich op alle fora voordoet.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 263 keer
Bedankt: 104 keer
Provider

Tommymang schreef:Ik ben deze week mijn oude xbox2 modem gaan omruilen voor een box3. Daar ik er niet zoveel kende heb ik me verder geen vragen gesteld of het de laatste versie van het toestel was of niet. Blijkbaar heb ik de "Technicolor" versie gekregen.

Zijn er eigenlijk grote verschillen tussen de Sagem en de Technicolor bbox3? Welke is "de beste" van de twee, voor zover dat mogelijk is om te bepalen?

Alvast bedankt

Tommy
Ook belangrijk verschil Bbox 2 en een Bbox 3 is dat de wifi veel beter is met een Wifi N terwiijl de Box 2 met slechts wifi G was

Hier specificaties tussen de 2 & 3 :
http://bgctv.skynetblogs.be/#bbox3modemspecificaties

grt
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”