Hallo,
Sinds enige maanden is er blijkbaar een probleem om video's van deredactie.be nog op een slimme TV te bekijken. Voordien was dat geen probleem, maar sinds een maand of twee weigeren die video's bij mij nog af te spelen. Ze starten wel, maar blokkeren dan. Als ik even vooruitspoel (met de muis ergens op de tijdsbalk klikken), krijg ik een seconde geluid, en loopt het weer vast. Idem dito voor de livestreams trouwens.
Kunnen anderen even testen of zij dit probleem ook hebben? Mijn tv is overigens een LG. Zou willen weten of het tv-gebonden of VRT-gebonden is.
Al de rest overigens, Youtube, Dailymotion, talloze andere zenders, geen enkel probleem. Wel een probleem bij VTM, die lust de Flashversie van mijn tv niet. Hij vraagt versie 13, terwijl mijn tv een soort Linux draait, en die ondersteunde Flash maar tot versie 12. Ook daar weer raar dat VTM een andere technologie gebruikt dan diegene van alle andere mij bekende zenders.
Merci
(ps: voor diegenen die nog nooit op het idee gekomen waren, muis in een usb-poort van de tv stoppen, en je kan navigeren zonder de afstandsbediening te moeten gebruiken)
Deredactie bekijken op smart TV: test gevraagd
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 272 keer
- Bedankt: 178 keer
Op een Panasonic VT50 geen problemen
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 54 keer
Ondertussen al antwoord gehad van LG. Snelle, vriendelijke en competente helpdesk hebben ze daar. De Engelse helpdesk dan wel, bij de Franse zijn ze nog altijd het woord klant aan het opzoeken in het woordenboek.
Ze wijzen erop dat Flash veel geheugen gebruikt en dat tot problemen kan leiden (klopt), en dat websites beter zouden overschakelen op HTML5 om problemen met Flash te vermijden (klopt ook). Maar voorlopig voor mij geen oplossing dus. Ik kan alleen maar hopen dat de VRT snel hun technologie terug wat fatsoeneert, vroeger werkte het immers wel. En samen met VTM is het echt wel de enige site waar ik problemen mee heb.
Of dat ze een eigen app zouden aanbieden voor slimme TV's, nu ja, het staat voor zover ik weet niet op hun agenda, maar men kan maar hopen.
Ze wijzen erop dat Flash veel geheugen gebruikt en dat tot problemen kan leiden (klopt), en dat websites beter zouden overschakelen op HTML5 om problemen met Flash te vermijden (klopt ook). Maar voorlopig voor mij geen oplossing dus. Ik kan alleen maar hopen dat de VRT snel hun technologie terug wat fatsoeneert, vroeger werkte het immers wel. En samen met VTM is het echt wel de enige site waar ik problemen mee heb.
Of dat ze een eigen app zouden aanbieden voor slimme TV's, nu ja, het staat voor zover ik weet niet op hun agenda, maar men kan maar hopen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 282 keer
juist, daarom had ik meteen twee manieren beschreven om het probleem op te lossen...Gautier schreef:Ok bedankt, het probleem zit dus bij de LG. Verdorie, da's jammer. Ik kan hopen, maar op een softwareupdate moet je bij zo'n toestellen niet echt rekenen.
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA