Ik kom net van iemand die problemen heeft met het tonen van de jcarousel (een beeldenrij die bvb de showbizsite gebruikt om foto's te tonen.)
Deze wil maar niet inladen op internet explorer. Ik heb java al eens verwijderd en terug geïnstalleerd maar het werkt maar niet.
Op chrome werkt dit wel perfect maar deze persoon wil bij internet explorer blijven. Het probleem doet zich maar recent voor zonder dat er updates op wijzigingen werden uitgevoerd op de pc.
Ik heb dan alle mogelijke updates gedaan maar enkel de allereerste keer dat de browser opstart na een verse herstart toont hij de foto's. Sluit je de browser en ga je nog eens kijken werkt het niet meer.
Bij het testen op verschillende machines en verschillende browserversies moet ik zeggen dat IE 11 blijkbaar overal een probleem heeft, met IE 9 op een oudere machine werkt alles perfect.
Iemand nog een idee?
jcarousel probleem
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 175 keer
- Recent bedankt: 1 keer
1st een kleine tip jCarousel maakt gebruik jQuery, een javascript library. En javascript heeft evenveel met Java gemeen als een tijgerhaai met een tijger.
Java verwijderen/herinstalleren is dan ook compleet nutteloos(sowieso maken nog maar erg weinig sites gebruik van Java).
Een mogelijke opslossing wordt hier( http://stackoverflow.com/questions/2397 ... indow-open ) gegeven. {vertical: false } toevoegen aan de jCarousel instantiator. Dat kan uiteraar alleen als je zelf aan de sources van de website kan. Anders zal je de webmaster moeten verwittigen.
Java verwijderen/herinstalleren is dan ook compleet nutteloos(sowieso maken nog maar erg weinig sites gebruik van Java).
Een mogelijke opslossing wordt hier( http://stackoverflow.com/questions/2397 ... indow-open ) gegeven. {vertical: false } toevoegen aan de jCarousel instantiator. Dat kan uiteraar alleen als je zelf aan de sources van de website kan. Anders zal je de webmaster moeten verwittigen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ik gebruik altijd het voorbeeld van "ham" even weinig te maken heeft met "hamster".Stroper schreef:En javascript heeft evenveel met Java gemeen als een tijgerhaai met een tijger.
Zonder het concrete voorbeeld te kennen, het gaat meestal om een syntaxfout in de init-code voor de jCarousel, bijvoorbeeld nog een komma na de laatste parameter. De éne browser accepteert dat, de andere niet. Of hoofdlettergebruik.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Inderdaad, gemeld aan de website beheerder en die was al op de hoogte. Wel straf dat het dan al 14 dagen aansleept voor een commerciële website.
Ik ken 0,0 van bepaalde programmeertaal dus het is trial and error hier natuurlijk.
Ik ken 0,0 van bepaalde programmeertaal dus het is trial and error hier natuurlijk.