Onze dochter gaat binnenkort (na de paasvakantie) voor het eerst naar school en de school vraagt - begrijpelijk - om alle kledij en spullen (brooddoos, drinkebus, ...) te voorzien van een naamlabel.
Zo raakt er minder kwijt en als er al iets kwijt geraakt, weten ze achteraf nog van wie het is.
Momenteel hebben we 2 zaken voorzien:
- een Brother labelprinter -> alles wat een vlak oppervlak heeft. Mijn vrouw heeft dat al op een drinkbus plakken die ze zelf gebruikt en dat overleeft zelfs de vaatwasser.
- strijklabels voor de kleren
Voor een aantal zaken zou ik graag iets straffers gebruiken, een sticker die niet verwijderd kan worden.
Ik dacht aan stickers zoals de licentiesticker van een laptop ofzo.
Ik zou die in de boekentas hangen, met onze GSM nummer als noodnummer enzo.
maar ook in haar jas met dezelfde logica. Als ze ooit "verloren" geraakt, dat mensen weten wie ze moeten bellen.
Iemand ervaring met labels voor schoolgaande kinderen?
Iemand ervaring met speciale niet-verwijderbare stickers?
Naamstickers
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 1 keer
"niet verwijderbaar" is meestal "verwijderbaar maar niet zonder sporen achter te laten" of je doelt op iets anders.
Als het er niet te veel zijn, zou je eens contact kunnen opnemen met Brady, die zullen wel zoiets in hun gamma hebben en misschien wel 'bij wijze van gratis staal' iets kunnen doen.
J.
Als het er niet te veel zijn, zou je eens contact kunnen opnemen met Brady, die zullen wel zoiets in hun gamma hebben en misschien wel 'bij wijze van gratis staal' iets kunnen doen.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
- Bedankt: 70 keer
- Contacteer:
Alcohol-stift op brooddoos, koekendoos, fruitdoos, binnenkant boekentas... Gaat een 100-tal afwasmachine beurten mee, daarna ne keer overschrijven...
Ingenaaide labels in kleren.
En kwijt gaat er toch vanalles hoor... ligt ook een beetje aan mentaliteit kind:-) Eén van ons is bij wijze van spreke elke dag iets kwijt, den andere nooit...
Ingenaaide labels in kleren.
En kwijt gaat er toch vanalles hoor... ligt ook een beetje aan mentaliteit kind:-) Eén van ons is bij wijze van spreke elke dag iets kwijt, den andere nooit...
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
QR-tag op het voorhoofd laten zetten? 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Ik heb er bij goedgemerkt.nl laten maken en zijn daar heel tevreden van. Ze zijn uiteraard wel verwijderbaar, maar niet gemakkelijk.
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Hier ook al een paar jaren geleden bij GoedGermerktlabels besteld voor de kinderen.
Vorige week is mijn dochtertje voor het eerst naar school gegaan, en alles wat ze mee heeft is gelabeld met deze stickers.
Ze zijn redelijk hardnekkig en vaatwasser bestendig.
We gebruikten ze trouwens ook al in de periode van de kinderopvang, waar ook alles een label moest hebben.
Vorige week is mijn dochtertje voor het eerst naar school gegaan, en alles wat ze mee heeft is gelabeld met deze stickers.
Ze zijn redelijk hardnekkig en vaatwasser bestendig.
We gebruikten ze trouwens ook al in de periode van de kinderopvang, waar ook alles een label moest hebben.