Proximus lijntest probleem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 281
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Omdat de laatste tijd er regelmatig problemen zijn met Proximus hier heb ik eens via MyProximus de lijntest gedaan. TV signaal valt hier regelmatig zo heel even weg, kan goed zijn dat dit ook met internet is. Maar zoals je kan zien op het screenshot kan ik niet verder met de lijntest...

Best de helpdesk contacteren dan zeker? En momenteel hebben wij 3 V4 decoders, kan ik hiervan 2 laten omwisselen voor zo'n v5-mini? Want heb deze nog maar net ontdekt en deze kosten ook de helft van de prijs...
Bijlagen
Schermafbeelding 2015-02-19 om 20.42.56.png
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1347
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Een V5 mini bevat wel geen harde schijf wat betekent dat je geen PVR opnames kan doen enkel nPVR met als nadeel dat men niet van alle zenders kan opnemen en bovendien blijven deze opnames maar 30 dagen bewaard op de servers van Proximus.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4331
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

serie opnames kan je ook niet uitvoeren op de v5 mini, je zal ze dan aflevering per aflevering moeten opnemen.
Ik heb ook een v5 mini omdat voor mij PVR opnames geen must zijn
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”