Stabiliteit Vdsl2 - Bbox-3 (T)

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3318
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: 09
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 197 keer
Provider
Te Koop forum

Gisterenavond was ik een Netflix film aan het bekijken en om precies middernacht zag ik die rode balk terug dat de film moest laden, bufferen, gezocht worden op een Netflix server of wat is dat nu eigenlijk. Dat duurde toch wel een poosje, gelijk de Bbox-3 die herstart, maar neen, die was aan en Wifi ledje brandde.
Na een kleine 5 minuten kon ik verder kijken.
Vandaag eens gekeken in de verbindingstijden op MyProximus en zag toch wel 5 x nieuwe verbindingen opgezet werden op 12 februari. Gisteren nacht en vandaag wordt nog niet getoond op de PX site. We hebben wel niet gemerkt dat de Vdsl verbinding uitgevallen was op de tijdstippen op die dag omdat er toen niemand aan 't surfen was.
Let op: De Bbox-3 gaat hier wel dagelijks uit om 00h30 en start terug op om 04h30.
Wat zou hier aan de hand zijn ?
verbingstijden 12-02-15.png
EdpNet FiberXS: 144 / 48 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
sbghannibal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 339
Lid geworden op: 27 jun 2009, 08:34
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 35 keer

Stuur je telefoon nummer anders even via en pm kijk ik het wel even na of er iets mis is
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”