Modem vebreekt verbinding altijd tussen 12u en 15u

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Horst
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2015, 13:19

De laatste 2 weken herstart de modem van Telenet elke middag tussen 12u en 15u, dit doorgaans 2x of 3x na elkaar. Soms ben ik aan het surfen op dat tijdstip of aan het gamen (Guild Wars 2), soms staat de pc gewoon aan ben ik erop aan het werken. Ik heb naar de Telenet helpdesk gebeld die mensen hebben verleden week een technieker langsgestuurd, die is een 20-tal minuten hier geweest heeft de kabels en aansluitingen nagekeken en nagemeten. Hij detecteerde een lichte storing op inkomend signaal wat verdwenen was nadat hij enkele nieuwe coaxconnecters heeft vervangen die op de splitter aangesloten zijn. Hij zei dat het nu opgelost zou moeten zijn, maar helaas. Heeft hier iemand enige ervaring mee?
wirelessinfo
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 18 nov 2009, 22:35
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 11 keer

Nee geen ervaring mee, ik zou Telenet toch nog eens contacteren als de feiten zich voordoen.
Misschien is er een fout in de modem zelf en zien ze dan wat er gaande is.
Vind het spijtig dat we zelf geen toegang hebben tot de logfiles van de modem.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”