Hoi,
ben op zoek naar een gps (liefst 5") met de mappen van amerika en/of canada voor een schappelijke prijs (<€100). Ik heb al eens rondgekeken, maar meestal vind ik enkel benelux of europa mappen, of ze vragen een pak geld. (2dehands/kapaza/amazon).
Iemand die mij kan helpen?
GPS met USA map
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Op mijn smartphone heb ik reeds Sygic World, maar ik zou graag een apart toestel willen hebben die ik in de auto kan laten liggen als ik in amerika ben.
De smartphone zou ik willen gebruiken tijdens hikes/walks, en het gps toestel zou dan in de auto mogen blijven liggen, en kan ik dan later ook uitlenen aan anderen als ze eens op vakantie gaan naar amerika.
De smartphone zou ik willen gebruiken tijdens hikes/walks, en het gps toestel zou dan in de auto mogen blijven liggen, en kan ik dan later ook uitlenen aan anderen als ze eens op vakantie gaan naar amerika.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 47 keer
is de navigatie van Nokia nu ook niet gratis geworden voor Android toestellen? Deze bevat normaal offline-kaarten.
Of anders inderdaad ter plaatse een toestel kopen, kan hoogstwaarschijnlijk zelfs op de luchthaven en/of bij de autoverhuurbedrijven (hoewel je dan iets duurder af bent waarschijnlijk)
Begrijp echter niet zo goed waarom je 2 toestellen zou willen gebruiken: een nieuw toestel voor in de wagen en uw smartphone voor wandelingen... Ik zou er nog kunnen inkomen dat je voor uw wandelingen liever niet uw smartphone zou wensen te gebruiken.
Nuja, dankt dat eenieder voor zichzelf dient uit te maken wat en hoe het dit wenst te gebruiken.
Of anders inderdaad ter plaatse een toestel kopen, kan hoogstwaarschijnlijk zelfs op de luchthaven en/of bij de autoverhuurbedrijven (hoewel je dan iets duurder af bent waarschijnlijk)
Begrijp echter niet zo goed waarom je 2 toestellen zou willen gebruiken: een nieuw toestel voor in de wagen en uw smartphone voor wandelingen... Ik zou er nog kunnen inkomen dat je voor uw wandelingen liever niet uw smartphone zou wensen te gebruiken.
Nuja, dankt dat eenieder voor zichzelf dient uit te maken wat en hoe het dit wenst te gebruiken.
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Lumia 535: http://www.pdashop.be/product/545311/ca ... zwart.html
Gratis wereldwijde navigatie, offline. Je kan er nog een sim in steken voor als je ook de connected functionaliteit wil (een flitspalenapp, een POI online laten opzoeken) en 5" scherm. 119 euro. Zet er gelijk uw muziek op op een MicroSd en je hebt in de wagen ook steeds je muziek liggen
.
Ok, het is een smartphone, maar niemand zegt dat je hem zo moet gebruiken he
gewoon enkel de navigatietiles op de homescreen en gaan met die 
Gratis wereldwijde navigatie, offline. Je kan er nog een sim in steken voor als je ook de connected functionaliteit wil (een flitspalenapp, een POI online laten opzoeken) en 5" scherm. 119 euro. Zet er gelijk uw muziek op op een MicroSd en je hebt in de wagen ook steeds je muziek liggen

Ok, het is een smartphone, maar niemand zegt dat je hem zo moet gebruiken he

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Eender welke Windows Phone 8 met Here Drive kan je daarvoor gebruiken. Deze bevat offline kaarten over de hele wereld.
Sinds kort is deze applicatie ook beschikbaar voor Android en kan je ook daar Here Drive gebruiken met dezelfde functionaliteiten.
Sinds kort is deze applicatie ook beschikbaar voor Android en kan je ook daar Here Drive gebruiken met dezelfde functionaliteiten.
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
huren bij car rentals is veel te duur, zeker indien je langer dan 7 dagen een auto huurt, dan kan je evengoed een nieuw toestel kopen.
Ik heb ooit Sygic World maps gekocht, dus eender welke smartphone is goed. Maar ik zoek dus ook een standalone toestel
Ik heb ooit Sygic World maps gekocht, dus eender welke smartphone is goed. Maar ik zoek dus ook een standalone toestel
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Dan zal je de eerste beste best-buy daar moeten binnenlopen en daar een kopen. Net als hier heb je daar modellen van 50 tot 500 euro, maar dan heb je ook enkel de kaarten van daar.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 3 keer
Ik maak altijd gebruik van TT in CA oftewel op mijn TT Go oftewel op mijn Android GSM
Fritzbox 7690 en traag Internet Edpnet 16/3
Telenet: TV Samsung QE65S95B
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Google Pixel 9pro -Proximus/JIM
INTERNET: EDPNET

Telenet: TV Samsung QE65S95B
Inkomend Voip: Weepee
Uitgaand Voip: Free Voip deal en VoipTiger
GSM :Google Pixel 9pro -Proximus/JIM
INTERNET: EDPNET