VPN connectie op DS414 -PPTP

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
LLangen
Starter
Starter

kocht onlangs een synology DS414 waar ik op zich zeer tevreden van ben maar ik wil hem nu van buiten mijn eigen netwerk bereikenvia VPN connectie.

het is me gelukt om via port forwarding eea te configureren (eerst even PPTP gebruikt omdat me dat het makkelijkst leek) want ik zie ook in het logboek dat als ik connecteer vanop mijn werk dat deze connectie ook in het logboek van de 414 opgenmomen werd.

het lukt me echter niet om het DSM loginscherm te verkrijgen om aan te loggen op mijn NAS dus ergens doe ik wat verkeerd of vergeet ik wat....

is er iemand die mij tot aan het water kan leiden aub :-(

dank bij voorbaat
LLangen
Starter
Starter

Ik heb na een nachtje slapen de oplossing gevonden.... zo beschaamd dat ik dit geeerd forum met mijn dwaze vraag heb lastig gevallen :-( :eek: :P

het is natuurlijk wel belangrijk om als je eens je VPN connectie hebt gemaakt dat je je laptop verteld waar hij naartoe moet op zijn doelbestemming :-( :-(

nogmaals excuses.....
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
Bedankt: 95 keer

Geen probleem, ik denk dat zelf de meest ervaren IT mensen soms en "Doh" momentje hebben.
Zeker niet nodig om excuses aan te bieden, wie weet help je iemand anders met je topic.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”