Hoi,
Ik zou graag in een nieuwsbrief de mogelijkheid voorzien om iemand anders aan te melden voor die nieuwsbrief door 3 velden te voorzien met de naam van 'aanvrager' en 'ontvanger' en het emailadres van de 'ontvanger'. Door te bevestigen met een knop zou deze info dan verstuurd moeten worden naar een emailadres.
Dit functioneert wel als ik deze nieuwsbrief op de server van mijn useraccount plaats waar dat script draait maar niet in de nieuwsbrief als email zelf.
Heeft iemand van jullie een idee of en hoe ik dat zou kunnen oplossen?
Bedankt op voorhand,
P.
scriptje in nieuwsbrief
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Simpel antwoord: niet.
Tegenwoordig staan zowat alle mailclients geen externe of bijgevoegde scripts of zelfs maar afbeeldingen toe (een script kan potentieel een virus zijn), dus wat jij wilt gaat bijna zeker niet kunnen. Ik weet zelfs niet of een formulier in een mail wel helemaal gaat willen werken ...
Tegenwoordig staan zowat alle mailclients geen externe of bijgevoegde scripts of zelfs maar afbeeldingen toe (een script kan potentieel een virus zijn), dus wat jij wilt gaat bijna zeker niet kunnen. Ik weet zelfs niet of een formulier in een mail wel helemaal gaat willen werken ...