bestaand abo stoppen - nieuw abo andere naam

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Ik heb momenteel een comfort pack (telefonie, internet, tv)
Als ik dit pack stop en ik sluit een nieuw abonnement af op de naam van mijn vrouw, dan kan je waarschijnlijk wel genieten van promo voor nieuwe klanten.

Maar hoe zit het dan met de email adressen?
Als ik de alias [email protected] die verwijst naar [email protected] verwijder op het oude abonnement, kan ik dan op het nieuwe dezelfde aliassen gebruiken.
Kan ik dan dus opnieuw voornaam.naam gebruiken op het nieuwe abonnement?
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
Bedankt: 1199 keer
Recent bedankt: 4 keer

Lang geleden, toen ik mijn Skynet adres nog gebruikte, kon ik real-time aliassen doorlinken aan andere accounts.
Verwijderen op account1 en meteen registreren op account2 ging zonder problemen.

Waarom zou je überhaupt nog een ISP-adres gebruiken en geen Gmail, Outlook, ... adres?
Dan heb je dat soort problemen niet, maar wel andere voordelen:
- opslag is veel groter
- overal te consulteren (pc)
- vlot te configureren op smartphone/tablet (app)
- IMAP/POP3 indien gewenst
- ...
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 116 keer
Te Koop forum

Die aliassen kan je inderdaad onmiddellijk aanpassen op de proximus mijn services, maar misschien dat er wachttijd bestaat waardoor je op een nieuw abonnement niet dadelijk de alias van een oud abonnement kunt gebruiken.

Die imap werkt bij skynet ook, en ik heb een gmail adres, maar noem het misschien luiheid om overal mijn skynet adres te moeten aanpassen bij kenissen en op de diverse forums en webistes.

En ik heb momenteel nog iets meer vertrouwen in de privacy van mijn skynet mailbox dan in die van mijn gmail mailbox.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”