Ik ben enorm tevreden met mijn Mastercard bij Deutsche Bank.
Het is gratis, heeft enorm flexibele limieten (je rekeningbalans+1250€) en werkt gewoonweg perfect... Nooit last gehad van een niet-werkende kaart. Bij mijn pa daarentegen die bij Belfius zit, is er altijd iets dat niet werkt om online te betalen. Zogezegd voor de "veiligheid"
Kredietkaart
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 68 keer
Ik heb momenteel een Keytrade VISA en een Brussels Airlines (Miles&More) MasterCard. De VISA is meer als backup en de MasterCard heeft me toch al mooie upgrades opgeleverd
Maar ik ga hem alsnog wisselen voor een Brussels Airlines Amex (die jammer genoeg wel een stuk duurder is)

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
Die Mastercard Red is zeker en vast niet in een gewone Belfius rekening inbegrepen, of het zou heel recent moeten veranderd zijn. Heb zelf paar maanden geleden pas mijn MC Red besteld, toen bleek dat ik met mijn Belfius Red daar gewoon recht op had. Die MC Red is gewoon enorm interessant omdat je er ook buyer's protection mee hebt (beschermd tegen online fraude, en fysieke aankopen zijn 3 maand verzekerd tegen braak). Tot nu toe gebruikte ik daarvoor mijn Amex, maar die is pokkeduur en kan ik nu eindelijk opzeggen.proximusboyke schreef:die redkaart is ook je gewone rekening inbegrepen !!!
en een gold krijg je nu als nieuwe klant aan 1€
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik ben ook tevreden van mijn DB kredietkaart. Evenzo van die van de beobank. Daarvoor betaal je wel €5/jaar, maar het eerste jaar is gratis.
Daarnaast zat ik laatst op kantoor bij KBC en zag ik daar hun prepaid kaart voor €1/jaar. Je moet waarschijnlijk wel een zichtrekening openen, maar dit kan gratis.
Bij DB moet je eenmalig €1000 overschrijven naar je rekening bij hen vanuit een Belgische rekening op jouw naam. Verificatie noemen ze het.
[
Post made via mobile device ]
Daarnaast zat ik laatst op kantoor bij KBC en zag ik daar hun prepaid kaart voor €1/jaar. Je moet waarschijnlijk wel een zichtrekening openen, maar dit kan gratis.
Bij DB moet je eenmalig €1000 overschrijven naar je rekening bij hen vanuit een Belgische rekening op jouw naam. Verificatie noemen ze het.
[

- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
- Recent bedankt: 1 keer
kan allemaal zijn maar ik wil dat niet !!!!
geen krediet tenzij er een bank is die zo modern is zoals in frankrijk en kan gebruiken als debet
geen krediet tenzij er een bank is die zo modern is zoals in frankrijk en kan gebruiken als debet
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
- proximusboyke
- Elite Poster
Bij de franse banken is dat anders !!
Daar heb je uw bankkaart en daar zit visa ingebakken of je wilt of niet.
Maar je kan kiezen om de 30 dagen van de rekening of binnen de 24 uur van uw rekening. (Binnen de minuut zie je het wel al geresserveerd staan)
Maar helaas bestaat dit niet in belgie.
Daar heb je uw bankkaart en daar zit visa ingebakken of je wilt of niet.
Maar je kan kiezen om de 30 dagen van de rekening of binnen de 24 uur van uw rekening. (Binnen de minuut zie je het wel al geresserveerd staan)
Maar helaas bestaat dit niet in belgie.
mercedes e220 OML
mercedes e220 OML
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 223 keer
Dat is dan ook het enige 'moderne' aan de franse bank...proximusboyke schreef:kan allemaal zijn maar ik wil dat niet !!!!
Wat erger ik me dood aan mijn franse rekeningen en de bijhorende (non) service!
- proximusboyke
- Elite Poster
bij cic mag ik ni klagen, maar als ik terug denk aan credit lyonnais kan ik u best begrijpen. 

mercedes e220 OML
mercedes e220 OML