Niks gezien, niks gehoord, niks gedaan, ...
Is ook niet echt de eerste keer dat zoiets gebeurd. Ik heb zelf weet van een keer dat een ambulance (secundaire ambulance, geen 112) plots verdwenen was 's nachts en dat die de dag erna terug stond op "den hof", een jaar of 5 terug. Ik stelde samen met mijn collega de verdwijning vast en had onze werkgever hiervan op de hoogte gesteld. Deze ging via het GPS systeem dat in elke ambulance zat na wat de laatst gekende positie was. Deze positie werd meegegeven aan ons (was amper 4km verder) en aan de politie. Wij hebben toen met een privéwagen tot daar gereden om te kijken of de ambulance daar effectief was. En bingo : onder een brug van de autostrade stond hij te blinken in een godverlaten plek. Hebben ons een honderd meter verder aan de kant gezet, wachtende tot de politie kwam. Toen deze een minuut later ter plaatse waren en de controle deden kwamen er twee mensen uit de ambulance. De ene met zijn broek op zijn enkels, de andere met een "verpleegstersuniformpje" uit een plaatselijke erotiekwinkel. Bleken achteraf dat het twee collega's waren die net in dienst waren (3maand en 5 maand) en niet afwisten van het GPS systeem. En uiteraard konden ze om verstaanbare redenen niet naar huis...
Uiteindelijk kon iedereen - inclusief de werkgever - nog lachen met de situatie. Als straf mochten ze wel alle ambulances zowel van binnen als van buiten compleet wassen
Oja wat die nummers betreft : ik heb in meerdere nummerreeksen nummers die eindigen op 112 112. Misschien een goed idee

@mgo72 : jij levert "Sofie"?