Erg tevreden van! Wel weer op "officiële" cups overgeschakeld, al zijn ze dan wat duurder. De alternatieven die ik probeerde kwamen toch niet in de buurt van het echte spul.
Ik heb nieuw speelgoed!
-
NickG
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
- Bedankt: 53 keer
Ha, heb me vorige maand ook zo ééntje gekocht, kwam niet in me op om dit hier te posten 
Erg tevreden van! Wel weer op "officiële" cups overgeschakeld, al zijn ze dan wat duurder. De alternatieven die ik probeerde kwamen toch niet in de buurt van het echte spul.
- selder
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 774 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik kon mezelf niet langer tegenhouden 
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
Vaganzza
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
- Bedankt: 261 keer
Welke is het precies?
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Mobile L 80GB
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Mobile L 80GB
iPhone 17 256GB| Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
- selder
- Moderator

Macbook pro 15" macbook 11,3 (i7 quadcore 2,5Ghz, 16GB RAM, 512GB SSD)
Tsjah, hard werken hé, dan verdient ge veel geld...MClaeys schreef:Ik wil ook zo een ezeltje dat geld schijt![]()
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
- selder
- Moderator

In VMWare Fusion ben ik daar héél tevreden van, als je een heel windows park moet onderhouden, dan loop je al snel tegen mankementen in OSX en zijn apps aan, dus daarom gewoon Windows in een VM en dan werkt alles 
- Trojan
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Toch wel jammer dat ze voor het topmodel geen optie met 32GB ram voorzien. Imho toch wel een must als je met virtualisatie begint.selder schreef:Macbook pro 15" macbook 11,3 (i7 quadcore 2,5Ghz, 16GB RAM, 512GB SSD)
Tsjah, hard werken hé, dan verdient ge veel geld...MClaeys schreef:Ik wil ook zo een ezeltje dat geld schijt![]()
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- selder
- Moderator

Ik merk er héél weinig van ... m'n windows 8.1 bak die ik gedurende kantooruren zo goed als altijd gebruik heeft zelfs maar 3GB, en daar merk ik nooit iets van vertraging...
- MClaeys
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Twas maar een onnozel mopke ze, ik weet niet hoe hard jij er voor werkt, net zomin als jij dat van mij weetselder schreef:Tsjah, hard werken hé, dan verdient ge veel geld...MClaeys schreef:Ik wil ook zo een ezeltje dat geld schijt![]()
OT: http://www.koelkaststore.be/product/426 ... 104-a.html deze voor op men kamer, erg stil. Zeer tevreden van.
-
bambipower
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 249 keer
gisteren mogen ontvangen, de erazer x7611
http://www.laptopshop.be/product/458379 ... zerty.html
http://www.laptopshop.be/product/458379 ... zerty.html
de koe zegt boe
- Petervanakelyen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
- seagull
- Elite Poster

- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 110 keer
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
- solid-killer
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Voor mijn nieuwjaar 

En casten via DS video vanop mijn DS415play

En casten via DS video vanop mijn DS415play
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Met ondertitels en dergelijke ? Is er dan transcoding ?solid-killer schreef:En casten via DS video vanop mijn DS415play
- Loeri
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
- Bedankt: 25 keer
Wow ziet er bijna even groot uit als een Mondeo (break).Sparky schreef:Maandag 08/12 had de garage gebeld dat de wagen was toegekomen.Sparky schreef:Van de week een Focus clipper besteld (model 2015).
Wit, 1.6tdci 115pk, Titanium pack met wat extra opties.
Levering is eerste helft van februari 2015.
Maandag 15/12 gaan afhalen. Vroeger dan verwacht.![]()
Hier een kleine foto: (Zijn wintenwielen, daarmee de wieldeksels)
Is er een groot prijs verschil met de nieuwe Mondeo?
-
ubremoved_539
- Deel van't meubilair

- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Oei... hij heeft geen kleur 
- heist_175
- Moderator

- Uitgedeelde bedankjes: 521 keer
- Bedankt: 1219 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Héhé.
Als je het bij Cooblue besteld had (geen idee of ze dat daar hebben en of de prijs oké is), had je het zondag al gehad.
Heb ik al 2 keer gehad en dat is best wel cool. In de week heb ik weinig tijd om met installeren etc bezig te zijn, maar zondagnamiddag nog wel, dus ik win een week!
Als je het bij Cooblue besteld had (geen idee of ze dat daar hebben en of de prijs oké is), had je het zondag al gehad.
Heb ik al 2 keer gehad en dat is best wel cool. In de week heb ik weinig tijd om met installeren etc bezig te zijn, maar zondagnamiddag nog wel, dus ik win een week!
-
Sparky
- Pro Member

- Uitgedeelde bedankjes: 329 keer
- Bedankt: 26 keer
Als ik de basisprijs van titanium zonder opties zie van beide, een kleine 5000 tot 6000 euro.Loeri schreef:Wow ziet er bijna even groot uit als een Mondeo (break).Sparky schreef:Maandag 08/12 had de garage gebeld dat de wagen was toegekomen.Sparky schreef:Van de week een Focus clipper besteld (model 2015).
Wit, 1.6tdci 115pk, Titanium pack met wat extra opties.
Levering is eerste helft van februari 2015.
Maandag 15/12 gaan afhalen. Vroeger dan verwacht.![]()
Hier een kleine foto: (Zijn wintenwielen, daarmee de wieldeksels)
Is er een groot prijs verschil met de nieuwe Mondeo?
-
bartlimb
- Plus Member

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 10 keer
Misschien een tip, deze staat nu op 331 euro op dezelfde website.cloink schreef:Een derde TV gekocht, voor op de slaapkamer (en ook een bijhorende Chromecast, uiteraard). M'n eerste Ultra HD al zal ik er op 40" wel niet veel van merken. Maar goed, voor 400€ kunt ge niet sukkelen!
- FunkStar
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 191 keer
- Bedankt: 95 keer
Das verdikke minder dan een smartphone
!
Heb wel nog nooit iets gekocht in Amazon.de enkel in [co.uk].
Hoe zit het met verzending naar België?
@Cloink is het toestel al binnen? Wat zijn de eerste reacties?
Heb wel nog nooit iets gekocht in Amazon.de enkel in [co.uk].
Hoe zit het met verzending naar België?
@Cloink is het toestel al binnen? Wat zijn de eerste reacties?
- cloink
- Elite Poster

- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Yep, toestel is binnen (gratis levering voor orders van 29€ en meer op amazon.de) en is voor 400€ 331€ toch echt wel een topper. "Smart" functies ben ik geen fan van, maar de speciale remote werkt wel goed. Aanrader!
(en ik heb ook zopas amazon.de gecontacteerd voor een partiele refund, gezien de price drop, eens benieuwd...
)
(en ik heb ook zopas amazon.de gecontacteerd voor een partiele refund, gezien de price drop, eens benieuwd...
ooh. shiny.
- heist_175
- Moderator

Ik heb voornamelijk op DE besteld, gewoon omdat CO.UK in pond staat en dat niet zo makkelijk rekent.
Ik heb wel geautomatiseerde vergelijkingstools die naar de laagste prijs zoeken, soms is dat Amazon IT of ES, maar daar pas ik toch voor
.
Hoe is de verzending vanuit DE?
Tot hiertoe altijd met BPost, en heel snel.
2 opmerkingen:
- de eindprijs wordt aangepast naar Belgische BTW
- de verzendkosten voor spullen die niet door Amazon zelf worden verkocht of verzonden, vind ik totaal ondoorzichtig
wat betreft navigeren:
ik zoek via Tweakers, Coolblue, ... en zoek dan de beste prijs.
Eens je het product, of enkele mogelijke producten hebt, is het gewoon vergelijken...
"Beste prijs" is niet altijd de laagste prijs, als het snel moet gaan gaat er niets boven Coolblue. Als het prijsverschil te verwaarlozen is en ik wil graag support/garantie, zal het ook eerder Coolblue of Bol.com zijn, klagen in het Duits zal me wat lastiger vallen.
Ik heb wel geautomatiseerde vergelijkingstools die naar de laagste prijs zoeken, soms is dat Amazon IT of ES, maar daar pas ik toch voor
Hoe is de verzending vanuit DE?
Tot hiertoe altijd met BPost, en heel snel.
2 opmerkingen:
- de eindprijs wordt aangepast naar Belgische BTW
- de verzendkosten voor spullen die niet door Amazon zelf worden verkocht of verzonden, vind ik totaal ondoorzichtig
wat betreft navigeren:
ik zoek via Tweakers, Coolblue, ... en zoek dan de beste prijs.
Eens je het product, of enkele mogelijke producten hebt, is het gewoon vergelijken...
"Beste prijs" is niet altijd de laagste prijs, als het snel moet gaan gaat er niets boven Coolblue. Als het prijsverschil te verwaarlozen is en ik wil graag support/garantie, zal het ook eerder Coolblue of Bol.com zijn, klagen in het Duits zal me wat lastiger vallen.
- cloink
- Elite Poster

- Contacteer:
Bwa, Amazon doet nooit lastig over terugzendingen e.d. Ook navigeren valt toch wel mee? Duits is quasi Nederlands.
Uiteraard contacteer ik de customer service gewoon in het Engels, dat lukt prima. Ik heb werkelijk niets dan positieve ervaringen met Amazon, of het nu .com, .co.uk, .de of .es is, alles loopt altijd perfect en als dat dan eens niet het geval is, ben ik steeds vriendelijk en snel geholpen geweest (in het Engels). 
(ik zorg er meestal wel voor dat ik echt rechtstreeks bij Amazon koop of toch op z'n minst "fulfilled by Amazon")
(ik zorg er meestal wel voor dat ik echt rechtstreeks bij Amazon koop of toch op z'n minst "fulfilled by Amazon")
ooh. shiny.
-
-rocK!
- Starter Plus

- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Welke amazon je ook besteld je kan altijd de support in het Engels benaderen en ze zullen mooi in het Engels antwoorden. Verzending van IT, ES, DE of UK maakt geen verschil, die is identiek.. Als je van amazon of fullfilled via amazon besteld is het 95% van de keren met bPost, slechts in zeldzame gevallen kan het bvb royal air mail (UK) of andere zijn.
Ik koop weinig wat niet verkocht of verzonden wordt door amazon, alleen in specifieke gevallen indien ik het nergens kan vinden tegen een goede prijs.
Al 5 jaar klant op amazon en echt nog van NIETS klachten. Ik probeer wel beetje mijn aankopen te beperken in het buitenland aangezien we beter ons Belgische economie wat steunen en bedrijven als amazon staan nu ook niet echt bekend voor hun goede werkomstandigheden.
On-topic, mijn nieuw speelgoed is sinds gisteren een Huawei P7, zalig toestelletje voor €240 (via amazon
).
Ik koop weinig wat niet verkocht of verzonden wordt door amazon, alleen in specifieke gevallen indien ik het nergens kan vinden tegen een goede prijs.
Al 5 jaar klant op amazon en echt nog van NIETS klachten. Ik probeer wel beetje mijn aankopen te beperken in het buitenland aangezien we beter ons Belgische economie wat steunen en bedrijven als amazon staan nu ook niet echt bekend voor hun goede werkomstandigheden.
On-topic, mijn nieuw speelgoed is sinds gisteren een Huawei P7, zalig toestelletje voor €240 (via amazon
~ Thinkcentre Tiny m710q: Homelab running HomeAssistant and PiHole
~ Proximus @ 100/35, local network running Ubiquiti EdgeRouter X with Unifi Switches, 5 Unifi APs, Cloudkey+ and Protect cameras
~ Proximus @ 100/35, local network running Ubiquiti EdgeRouter X with Unifi Switches, 5 Unifi APs, Cloudkey+ and Protect cameras
-
VOiD
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 224 keer
Linkje ? Ik zie die aan 399€ ?bartlimb schreef:Misschien een tip, deze staat nu op 331 euro op dezelfde website.cloink schreef:Een derde TV gekocht, voor op de slaapkamer (en ook een bijhorende Chromecast, uiteraard). M'n eerste Ultra HD al zal ik er op 40" wel niet veel van merken. Maar goed, voor 400€ kunt ge niet sukkelen!
Internet: Fastfiber
GSM: Proximus
GSM: Proximus
- heist_175
- Moderator

Ben ik het mee eens,-rocK! schreef:Ik probeer wel beetje mijn aankopen te beperken in het buitenland aangezien we beter ons Belgische economie wat steunen
maar welke webshop heeft een groot aanbod en levert snel?
Coolblue: redelijk aanbod, geen al te zotte prijzen, maar wel levering binnen de 24u bij een BPack@BPost center, het dichstbijzijnde is open van 5u tot 20u
Bol.com: groot aanbod, geen al te zotte prijzen, maar wel snelle levering
Amazon: de shop van de wereld, uiterst zelden hebben ze iets niet, redelijk snelle levering, scherpe prijzen
Ik ken geen belgische winkel met een groot aanbod.
Collishop is goed, maar dat is meer huishoudelijk: lakens, dekens, potten, pannen, wasrek, speelgoed, ... en minder speelgoed voor volwassenen (laptops, GSM, ...)
- cloink
- Elite Poster

- Contacteer:
Verdorie, de prijs is inderdaad terug naar 399€ gesprongen! Nu, dat is nog een koopje, kost elders 499€, maar toch...VOiD schreef:Linkje ? Ik zie die aan 399€ ?
Ik heb trouwens ook bot gevangen op mijn verzoek tot een partiele refund.
ooh. shiny.
-
ubremoved_15739
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
@cloink
In Koppen XL van 5 januari jongstleden berichte men dat LG "nog-al-wat" privé info naar de servers van LG stuurt.
Je kan dit (her)bekijken in deze uitzending vanaf de 21ste minuut ongeveer: "Hoe veilig zijn draadloze netwerken".
Heb jij de mogelijkheid om het verkeer van je LG met Wireshark (of zo iets) te sniffen?
In Koppen XL van 5 januari jongstleden berichte men dat LG "nog-al-wat" privé info naar de servers van LG stuurt.
Je kan dit (her)bekijken in deze uitzending vanaf de 21ste minuut ongeveer: "Hoe veilig zijn draadloze netwerken".
Heb jij de mogelijkheid om het verkeer van je LG met Wireshark (of zo iets) te sniffen?
- cloink
- Elite Poster

- Contacteer:
Ha bon? 
Ik zou dat kunnen sniffen. Beetje weinig tijd momenteel, zopas verhuisd. Als alles op zijn poten staat, zal ik eens een sniffke placeren dan!
Ik zou dat kunnen sniffen. Beetje weinig tijd momenteel, zopas verhuisd. Als alles op zijn poten staat, zal ik eens een sniffke placeren dan!
ooh. shiny.

Post made via mobile device ]