Ongeveer vijf jaar oude EPSON GT-2500 document scanner, die al een jaar alleen maar stof verzamelt op zolder, mag weg.
Voedingsblok (24 Volt 2.5 A) kan ik niet meer vinden maar heb hem getest met universele labovoeding en alles werkt.
Deze is naast USB extra uitgerust met een Ethernet kaart en ook die werkt perfect op mijn interne LAN.
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/ ... B11B181011
Af te halen in Wilrijk.
Minimum prijs 25 Euro
Opbieden per 5 Euro
Meeneemprijs 100 Euro.
Einde 48 uur na hoogste bod.
Epson GT-2500
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Bod: 25 euro, afgehaald te Wilrijk.
Indien het verder volledig compleet is (alles erbij dus, software en dergelijke ...) maar exclusief het voedingsblok dat zoals je aangeeft, ontbreekt.
Indien het verder volledig compleet is (alles erbij dus, software en dergelijke ...) maar exclusief het voedingsblok dat zoals je aangeeft, ontbreekt.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 33 keer
Je hebt 2 keer chanceeternum schreef:Bod: 25 euro, afgehaald te Wilrijk.

1) Had hem net klaar gezet met de bedoeling cadeau te doen aan een school of zo.
2) Aangezien dat gratis zou zijn krijg jij hem ook voor niks.
De software vond ik zonder problemen op internet. Zal die eens bij elkaar zoeken en op CD branden.
Stuur maar een PM wanneer het je zou passen om hem af te halen. Ik ben op pensioen en zo goed als altijd thuis.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 599 keer
- Bedankt: 532 keer
Je heb een PM.