kan geen mail verzenden naar base

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ulrikedelille
Starter
Starter

ik heb problemen bij het verzenden van mails naar 1 bepaald mailadres van base. Ik heb 131 mails met nieuwjaarswensen verstuurd, allen zijn terecht gekomen behalve 1 mail verstuurd naar base.be
De afgelopen dagen heb ik al alles geprobeerd, maar de mails van die ene viendin blijven terugkomen.
Zijzelf krijgt mails van iedereen behalve van mij.
Ik krijg dan gedurende 2 dagen de melding dat mijn mail niet verstuurd is. Iemand enig idee wat er fout is?
UBremoved9108
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 29 keer

Misschien moet je eens beginnen met de foutmelding te posten die je in retour krijgt?
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 232 keer
Recent bedankt: 4 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Read error
Lijkt enkel indien vanaf een GMail-adres gestuurd.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
kweenie
Starter
Starter

Zelf had en heb ik hetzelfde probleem bij base. Vanuit gmail kan geen mail gezonden worden naar Base.be.
Test: Zend een mail naar iemand die geen gmail heeft (bvb je partner) + een 5tal Bcc naar mensen met een gmail adres waarin je het probleem kort uitlegt en met het verzoek een "reply all" te doen.
Zo kreeg ik antwoord op die mails maar alleen op het Belgacom adres van mijn partner.
Daarna op 31/12/2014 naar Base gebeld. Ze vertelden mijn dat het probleem al een week bestaat en bij gmail zit!
Toen ik zei dat die mails wel toekomen op Belgacom gingen ze ernaar kijken! HEDEN IS DIT NOG NIET OPGELOST.
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 232 keer
Recent bedankt: 4 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Als je met MxToolbox een mx:base.be laat lopen, dan krijg je 3 mailservers terug. De eerste (mx1.base.be) geeft een foutmelding bij de smtp test.
Ik vermoed dan ook dat GMail mx1 gebruikt ipv. mx2 of mx3.
Computer(k)nul
kweenie
Starter
Starter

Vandaag is dat nog altijd niet in orde.
Terug naar Base gebeld en na de quiz en twee minuten muzak vertelt Winnetou dat ze dat zo snel mogelijk in orde brengen.
Ik meld ook dat het zeer onbeleefd is dat ze dat probleem niet melden aan hun klanten, zodat die weten waarom ze geen kerst- en nieuwjaars wensen krijgen van gmailer's. Heeft een van jullie met een [email protected] bericht gekregen van Base?
Als Sinna in de mail hiervoor het probleem gelokaliseerd heeft dan hoop ik dat Base meeleest.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”