Bill Gates krijgt het meeste 'spam' ter wereld

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail, enzovoort
Plaats reactie
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Bill Gates, hoofd van de informaticagigant Microsoft, ontvangt dagelijks vier miljoen e-mails. Het grootste deel daarvan zijn zogenaamde 'spams' (ongewenste e-mails). Dat heeft Steve Ballmer, algemeen directeur van Microsoft, donderdag op een forum in Singapore gezegd.

In tegenstelling tot de modale internetgebruiker beschikt Gates echter over een heel departement om zijn dagelijkse elektronische post te filteren. Uiteindelijk belandt dan ook maar een klein aantal e-mails daadwerkelijk in zijn mailbox.

"Bill Gates ontvangt, gewoon omdat hij Bill Gates is, letterlijk vier miljoen e-mails per dag. De meeste daarvan zijn 'spams'. Wij hebben een speciale technologie enkel voor het filtreren van al deze mails. En voor die filtratie is praktisch bijna een heel departement nodig", aldus Ballmer.

Ballmer, die naar eigen zeggen na Bill Gates de tweede grootste ontvanger van 'spams' is, schat dat dankzij het speciale systeem slechts 10 procent van het totale aantal e-mails in zijn mailbox terechtkomt.

-----

En dan dacht ik dat IK een spamprobleem had! :-D
sander

en er komt slechts 10% door dus slechts 400.000 emails per dag :p

zou die dan ook gebruik maken van zijn 3meg opslagruimte bij hotmail? :p
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Mm, hopelijk heeft hij een paar secretaresses op overschot :).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
bubbs
Pro Member
Pro Member

Dus als Billy 1 mail per seconde kan deleten, lezen of beantwoorden, dan is hij dagelijks 111 uur kwijt aan het afhandelen van z'n mail... :roll: :???:
Lukse
Premium Member
Premium Member

Er staat nergens dat Bill Gates 10% van de emails in z'n inbox krijgt.
Steve Ballmer krijgt er 10% werkelijk binnen.
En er staat ook nergens dat Steve Ballmer 4.000.000 mails per dag krijgt, Bill Gates krijgt die.
Leren lezen mannen... :wink:
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster

tekst zegt niet veel. Bewijzen zie ik liever. Iedereen kan zeggen dat hij 4 miljoen e-mails ontvangt, maar het klinkt onrealistisch. Download een keer al die mails :?
Gast

Lukse schreef:Er staat nergens dat Bill Gates 10% van de emails in z'n inbox krijgt.
Steve Ballmer krijgt er 10% werkelijk binnen.
En er staat ook nergens dat Steve Ballmer 4.000.000 mails per dag krijgt, Bill Gates krijgt die.
Leren lezen mannen... :wink:
als mister steve er 10% doorkrijgt en bill heeft er 4.000.000

dan kunde daaruit besluiten dat bill er 400.000 minstens heeft
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

héhé, misschien ben ik daar wel schuldige aan :oops: Toen ik vroeger ergens moest registreren met een mailadres, nam ik altijd [email protected] :wink:

(dit is trouwens niet het echte mailadres van ome Bill...)
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

OMG, die gasten ontvangen net iets meer spam dan mij :eek: Ik krijg het al op mijn zenuwen als ik 10 spam mails per dag kreeg, maar nu krijg ik blijkbaar geen enkele meer :-D
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Akira
Elite Poster
Elite Poster

krijg jaarlijks mss maar 4 spammails.
kwil wel mensen waarschuwen die enkel hotmail checken:
controleert zeker ook uw ongewenste post! kem al vaak gehad da mails die ik wel wou ontvangen in ongewenste post stak. dus em ik gewoon ongewenste post filter uitgezet, en alst er iets is dak erger vind dan spam zijn et fwd:'s zeker van mensen die ge ooit gekend hebt, sorry ik blacklist zo'n mensen meteen
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”