Op12 nog niet offline

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 146 keer

In het kader van de besparingen van de VRT moet het 3de net er aan geloven. Het zou normaal gezien nu sinds 1 januari geschiedenis moeten zijn geweest. Maar Op12 is er nog steeds online (bevestiging via DVB-T & analoge kabel Telenet)

Raar. Of zou het misschien zijn omdat het vandaag een feestdag is en de persoon die zenders offline moet halen niet werkt niet op feestdagen?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141230_01451858
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 83 keer

het kanaal zelf blijft bestaan he .... er is na 20u enkel iets te zien als de vrt nood aan een uitwijk kanaal heeft...
Afbeelding
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 146 keer

Wel, dat is een goede reden waarom het kanaal nog niet weg is. Al moet ik wel zeggen dat ik het nog steeds niet begrijp wat er dan gaat veranderen.

Iets anders; pas na het posten besefte ik dat dit in het verkeerde forum was. Dit was niet voor het 'andere'-forum
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Het derde kanaal blijft behouden voor de ontkoppeling van Canvas en Ketnet en als uitwijkkanaal.
Dus bv. op het derde kanaal wordt Ketnet uitgezonden en om 20 uur gaat het beeld op zwart
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Men zou beter om 20 uur het beeld op wit zetten. :angel:
Neen serieus nu, voorlopig nog geen zwart beeld maar wel een afbeelding van een ouderwetse TV toestel met de mededeling dat ze na 974 dagen de stekker wordt uitgetrokken wat betreft OP12 en dat ze de kijkers hiervoor bedanken.
Als geluid wordt VRT radio 1 uitgezonden.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”