lijntest.be

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Doktor Avalanche
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 122 keer
Bedankt: 70 keer
Contacteer:
Provider

Zijn de gegevens van deze site recent (of worden die on the fly gemeten?)

Ik stel deze vraag omdat ik al een tijdje deze gegevens raadpleeg.
Ik woon op nummer 75(10.84Mbps download en 0.91Mbps upload). Vroeger was dit 12/1...
Nu test ik de nummers 61 tot 73 soms en dan zie ik dat de grens voor 16/2 dikwijls verschuift over deze nummers (soms is nr 61 het laatste huis met 16/2, soms gaat het tot nr 71). Is dit normaal? Indien deze mensen nu BGTV hebben, hebben die dan de ene dag hdtv en de andere niet?

Ook de andere kant van de straat is vreemd, een tijdje geleden hadden die volgens deze test allemaal een 30/6 profiel. Nu zouden ze allemaal geen VDSL meer hebben, enkel ADSL...

Of zijn deze gegevens niet te vertrouwen. Ze worden in elk geval om de x weken geupdate omdat er toch steeds verschillende waarden instaan...

Juist nog een test aan de overkant van de straat gedaan (high upload komen wel gegevens uit, VDSL blijft op 0/0 staan)
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
punk
Pro Member
Pro Member
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Ik merkte het daarnet ook. Heb opgezocht voor iemand anders en vond het al vreemd dat daar geen vdsl zou zijn. Dus even getest met het eigen adres. Daar staat ook 0 bij vdsl. Terwijl ik 70/6 profiel heb.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb hier ook een vdsl 70/6 profiel, maar edpnet lijntest geeft ook 0/0 bij vdsl. Zal een algemeen probleem zijn bij het uitlezen van de Belgacom database waarschijnlijk.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 342 keer
Bedankt: 232 keer
Recent bedankt: 3 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Je kan best uitwijken naar http://www.proximus.be/nl/id_speedtest/ ... -test.html. Ik vermoed dat lijntest.be nog foutieve gegevens terugkeert nadat er bij Proximus een en ander veranderd is. De Proximus speed test was tot voor kort zelf ook niet beschikbaar.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”