Bestaan er eenvoudige bar-type GSM's die toch google calendar ondersteunen? (hoeft geen Android te zijn)
Ik heb wat heimwee naar mijn oude oerdegelijke Nokia 3310 en overweeg weer iets dergelijks ipv mijn huidige moto G. Maar enige vereiste is wel dat er ondersteuning moet zijn voor google calendar... (en bellen en sms'en uiteraard)
Simpele GSM met google calendar?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 216 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ondersteunen zoals deze nu in android wordt ondersteund hé. Dus dag/week/maand/jaar overzicht. Automatisch syncen in de achtergrond. Eenvoudig afspraken kunnen toevoegen, ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 216 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Dat weet ik. Het gaat hem dan ook niet om de "goedkoop" (heb nu een Motorola Moto G trouwens...)heist_175 schreef:De goedkoopste zijn Samsung, Wiko en Alcatel
Elke telefoon met Android kan Google Calendar weergeven...
Ik ben gewoon aan het zien of ik af geraak van het concept "smartphone" waar alles altijd bereikbaar is en waar je op zit van zodra je 10 seconden niets te doen hebt.
Volgens mij is dit een grote tijdverslinder geworden... Ik denk dat een simpele telefoon die enkel kan bellen, sms'en en kan syncen met de google agenda ideaal moet zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 90 keer
- Bedankt: 101 keer
Of zeg het mobiel internet anders op ?
Dan is hij niet meer zo smart en kan je enkel thuis op wifi syncen, of op hotspots.
Mijn vriendin heeft ook een Moto G maar internet staat zelden op. Ze haalt makkelijk 7 a 10d stand by.
Dan is hij niet meer zo smart en kan je enkel thuis op wifi syncen, of op hotspots.
Mijn vriendin heeft ook een Moto G maar internet staat zelden op. Ze haalt makkelijk 7 a 10d stand by.

- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 519 keer
- Bedankt: 1196 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Ik heb zelf een smartphone, met mailsync van Gmail en werkmail.woutervh schreef:(...) en waar je op zit van zodra je 10 seconden niets te doen hebt.
Volgens mij is dit een grote tijdverslinder geworden...
Ik lees beide dus ook op mijn smartphone, maar verder doe ik er weinig "tijdsverslindend" mee.
- Afspraken inboeken in Google Calendar of Outlook van het werk
- Bankzaken
- Railtime
- ...
Allemaal zaken die sneller en minder tijd kosten via telefoon dan via mijn laptop.
Mijn smartphone levert me dus tijdswinst op, ipv dat het tijdsverslindend is.
Ik denk dus dat het eerder is hoe je u organiseert, dan welke smartphone je hebt...
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
M'n oude SonyEricsson K850i ondersteunde Exchange Activesync en kon op die manier mail, contacten en agenda in sync houden.
Mogelijk dat dergelijke functionaliteit ook in nieuwere simpele telefoons zit?
Mogelijk dat dergelijke functionaliteit ook in nieuwere simpele telefoons zit?