Ondanks dat ik geen fan ben van apple producten, gebruiken meerdere klanten ipad's om onze muziekservers te bedienen. Zelf heb ik meerdere android tablets in alle formaten en een galaxy s5
Dus gaan we in een ipad investeren om screenshots te kunnen maken en docu te schrijven. We hebben reeds een app guide voor android, en de meeste apple apps zijn idiot proof en wijzen zichzelf uit.
Draaien apps specifiek op de gewone of de mini, of maakt dat niet uit? Het zijn eenvoudige clients die een muziekserver bedienen, en grafisch niet meer doen dan wat cover art tonen (dus geen 3D of zware GPU apps) ....
Kwa memory lijkt me 16G meer dan voldoende, de meeste apps zijn enkele MB.
Kan ik zonder meer dan de goedkoopste ipad mini 3 kopen met retina scherm (net geen 400 euro fixed pricing waar de winkels zich braaf aan houden) .... ?
Clients die we gaan testen:
ipeng
squeezepad
logitech squeezebox controller
mpad
Welke IPAD?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
- Recent bedankt: 5 keer
16gb kan veel te weinig zijn. Met retina en resoluties allerhande durven bepaalde apps wel ns groot uit te vallen. Ik heb een 32 gb momenteel en raad toch minimaal een 64gb aan.
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 175 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Als je dat echt alleen gaat gebruikt worden om screenshots in een handleiding te steken, zou ik gerust op eBay durven kijken achter een 2dehands exemplaar. Voor de benodigde grootte zou ik kijken naar de gecombineerde grootte van die apps, als er nog ruim voldoende overblijft kan je voor 16GB gaan( ik ga er dan vanuit dat je alléén die apps gaat gebruiken).
Overigens bijna al die apps werken ook op een iPod touch(alleen mpad niet), en die heb je al voor 200 euro.
Als je toch voor een iPad mini gaat is het vorige model perfect OK(zelfde specs alleen geen fingerscanner en minder kleuren)
[
Post made via mobile device ]
Overigens bijna al die apps werken ook op een iPod touch(alleen mpad niet), en die heb je al voor 200 euro.
Als je toch voor een iPad mini gaat is het vorige model perfect OK(zelfde specs alleen geen fingerscanner en minder kleuren)
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 387 keer
het zijn apps om muziekservers te bedienen, die zijn enkele megabytes .... bvb ....ITnetadmin schreef:16gb kan veel te weinig zijn. Met retina en resoluties allerhande durven bepaalde apps wel ns groot uit te vallen. Ik heb een 32 gb momenteel en raad toch minimaal een 64gb aan.
[Post made via mobile device ]
https://itunes.apple.com/us/app/ipeng-8 ... 66886?mt=8
10.8 mbyte ....
Who cares dan 16 GB of 32GB ?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 12 keer
testen jullie ook android tatblets met aptX codec ? In elk geval deze codec wordt niet ondersteund door ipad.ub4b schreef: Clients die we gaan testen:
ipeng
squeezepad
logitech squeezebox controller
mpad
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1379 keer
- Bedankt: 509 keer
Ik zou ook gewoon voor een iPad Mini 2 gaan. De 3 is echt zijn meerprijs niet waard. Bovendien moet 16G zeker voldoende zijn voor dat soort gebruik.
Alternatief is gewoon de regelmatige refurbs die op Apple zelf, iBood, 1DayFly e.d. te vinden zijn. Een iPad 3 gaat dan in principe al voldoende zijn.
Alternatief is gewoon de regelmatige refurbs die op Apple zelf, iBood, 1DayFly e.d. te vinden zijn. Een iPad 3 gaat dan in principe al voldoende zijn.