Nieuwe klant, bbox betalen?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Verri
Starter
Starter

Hallo

Ik ben sinds kort een nieuwe klant bij Proximus. Ik heb er toen voor gekozen de installatie zelf te doen met een 'Doe het zelf installatiekit'.
Nu krijg ik voor het eerst een factuur en daar staat op dat ik ook de bbox zelf moet betalen?

Bij het bestellen van dit product werd vermeld dat er een eenmalige kost was van €50 voor de installatiekit.
Bij de beschrijving van de installatiekit staat er tusssen haken achter: bekabeling, splitter(s), modem, decoder

De bbox is toch de modem/decoder dus waarom krijg ik die dan nogmaals apart aangerekend?

Hopelijk kunnen jullie verklaring brengen. :-)
Alvast bedankt!
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 223 keer

even bellen met proximus op 0800 22800 en vragen om rechtzetting.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

@ Verri,

welk bedrag staat er op voor de modem dan ?
Je hebt het toch niet over je factuur onder myProximus, want daar wordt niet met alles rekening gehouden, enkel op de definitieve factuur.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

http://www.proximus.be/nl/id_cr_infofic ... 12ed32c638

op de product-fiche staat duidelijk vermeld dat huur van modem inbegrepen is! Na tel naar klantendienst zullen zij een creditnota opstellen van 99,00€. Althans, zo is het mij toch vergaan...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Dat is trouwens al altijd zo geweest dat je de bbox in bruikleen krijgt, tenzij je zelf kiest om er ene aan te kopen.
Dat zetten ze inderdaad onmiddellijk recht bij een eventuele verkeerde aanrekening, dat zal wel geen probleem zijn.
Verri
Starter
Starter

jackho schreef:@ Verri,

welk bedrag staat er op voor de modem dan ?
Je hebt het toch niet over je factuur onder myProximus, want daar wordt niet met alles rekening gehouden, enkel op de definitieve factuur.
Voor de modem hebben ze €99 aangerekend, staat op de eindfactuur.

Bedankt aan allen die geantwoord hebben, ik ga maandag bellen voor een rechtzetting.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 53 keer

Je kan ook gewoon online factuur protesteren. Hier kan je vervolgens zelf het artikel/product/factuurlijn kiezen waarmee je niet akkoord bent.
Veel makkelijker nog dan te bellen :)
jackho
Elite Poster
Elite Poster

Verri,

hier wordt het mooi uitgelegd hoe je uw factuur online kunt betwisten en opvolgen
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”