Bon.
Ik wil dus al even klant worden van telenet met het Whoppa pakket. Aangezien er geen installatie en activatiekosten moeten betaald worden, + de €20 online korting is dit wel een leuke deal.
Nu had ik nog een vraag ivm de kabelactivatie, waar ze normaal €50 extra vragen om dat allemaal in orde te maken. Ik was in 2008 ook al klant van Telenet, dus ik hoopte dat ik die €50 niet meer hoefde te betalen.
Ik bel dus, een eerste keer wordt er mij gezegd: "ik ga het even nakijken"....... 5 minuten later "ik ben nog bezig" ......plotseling..... "ok je gaat het moeten betalen".
Geen enkele Telecom klantendienst vertrouw ik voor een haar, en al zeker Telenet's niet.
Dus
Een tweede keer bel ik (een paar dagen erna). er wordt mij verteld dat ik die €50 gewoon nooit ga moeten betalen. Dit wordt ook meermaals getest (zij doen de tests).
Derde keer, exact hetzelfde, er wordt mij verteld dat ik die €50 niet moet betalen.
3 keer hebben ze me trouwens ook zwaar gepusht om het telefonisch te bestellen.
Nu, de 4e keer:
Ik bel met hetzelfde verhaal, en ik krijg te horen dat ik de €50 wél zal moeten betalen als ik het online besteld, en NIET moet betalen als ik het via de telefoon doe..
Ik kreeg de keuze van de medewerker om 30€ te betalen (50-20) online, of de €20 korting niet te krijgen, maar dan ook de €50 activatie niet te betalen.
Nuja goed, dat is toch ook raar? Van misleidende informatie gesproken.
Die persoon zei ook doodleuk dat die daar notities van ging maken, en dat ik zogezegd de 'keuze' zou krijgen op al dan niet die €50 te betalen of niet.
Redelijk onbeleefd was hij trouwens.. Begon het gesprek leuk, maar omdat ik niet de slijmige klant was die in alle vallen trap, werd zijn humeur al snel vervelend.
Wat moet ik nu doen?
Als ik online bestel, krijg ik dan die €50 kabelactivatie kost erbovenop? Terwijl mij dit 2 keer verteld is dat ik dit NIET moet betalen, en 2 keer wel.
Of bestel ik online? Waar ik niet weet of die persoon al dan niet liegt (misschien wilt die gewoon zelf een bonus omdat die een klant heeft 'gewonnen'?) en mij gewoon een loer afdraait.
Trouwens staat er op de site: 'indien er kabelactivatie moet betaald worden, zal dit bij de bestelling toegevoegd worden'.
Ik ben een paar stappen verder gegaan in de bestelling, en ik kreeg nooit de €50 te zien.
Nog geen haar veranderd, die van Telenet.
Online/Telefonisch bestellen: 50€ duurder voor kabel
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ik begrijp het punt niet echt... op http://telenet.be/nl/alles-in-een/whoppa staat DUIDELIJK dat de installatie en activatie duidelijk is.
Langs de andere kant heb ik dergelijke "promoties" al tweemaal moeten aanvechten omdat er alsnog iets uit de lucht kwam vallen.
Zorg dus zeker dat je de nodige screenshots neemt
Langs de andere kant heb ik dergelijke "promoties" al tweemaal moeten aanvechten omdat er alsnog iets uit de lucht kwam vallen.
Zorg dus zeker dat je de nodige screenshots neemt

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Telenet vraagt nog eens apart €50 voor de kabelactivatie ook (staat onderaan ergens op die pagina). Als er al een kabelaansluiting is dan vragen ze die €50 niet.
Dat is nu net wat ik niet begrijp.
Bedoelen ze hiermee een actieve kabel (dus dat ik al nu kabel zou hebben bij Telenet)?
Of bedoelen ze daarmee dat er ooit eens een kabel aangesloten moet geweest zijn?
Daar kreeg ik dus ook 2 verschillende antwoorden van verschillende Telenet medewerkers. Ik wil niet voor verassingen staan straks.
Dat is nu net wat ik niet begrijp.
Bedoelen ze hiermee een actieve kabel (dus dat ik al nu kabel zou hebben bij Telenet)?
Of bedoelen ze daarmee dat er ooit eens een kabel aangesloten moet geweest zijn?
Daar kreeg ik dus ook 2 verschillende antwoorden van verschillende Telenet medewerkers. Ik wil niet voor verassingen staan straks.
-
- Deel van't meubilair
Dergelijke constructies zijn dus misleidend... bovenaan staat er niets, ook niet bij het "i" symbooltje !shahab schreef:staat onderaan ergens op die pagina
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 78 keer
Kort maar krachtig:
bellen en zeggen dat je hunne zever niet moet horen en 2 keuzes geven:
- vasthouden aan activatiekosten en geen klant bijkrijgen
- activatiekosten schrappen en een klant bij krijgen, evt naar 2nd line vragen.
en u zeker een bevestigingsmail laten sturen terwijl ge aan de telefoon hangt, niet later want dat doen ze toch niet.
En bel in de week liefst overdag, dan zijn er "slimmere" mensen aanwegzig (OPM: waarmee ik geen afbreuk wil doen aan de mensen die daar op 1e lijns zitten, die doen ook niet anders dan hun verplichte papierke volgen)
bellen en zeggen dat je hunne zever niet moet horen en 2 keuzes geven:
- vasthouden aan activatiekosten en geen klant bijkrijgen
- activatiekosten schrappen en een klant bij krijgen, evt naar 2nd line vragen.
en u zeker een bevestigingsmail laten sturen terwijl ge aan de telefoon hangt, niet later want dat doen ze toch niet.
En bel in de week liefst overdag, dan zijn er "slimmere" mensen aanwegzig (OPM: waarmee ik geen afbreuk wil doen aan de mensen die daar op 1e lijns zitten, die doen ook niet anders dan hun verplichte papierke volgen)
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Een kabelaansluiting van 50 euro is peanuts als je het vergelijkt met wat je elke maand aan Whoppa-abonnementkost gaat betalen.
Een kabelaansluiting betaal je op het moment dat de binnenhuisinstallateur een buitenploeg moet oproepen om bijvoorbeeld een put te graven, een ladder tegen een gevel of paal te zetten om de bestaande coaxkabel te heraansluiten.
In de praktijk: als er reeds jarenlang geen analoge televisie meer betaald is op jouw adres, dan zal er wellicht ook een filter op jouw kabelaansluiting staan en zal je een heraansluiting van 50 euro moeten betalen.
Een kabelaansluiting betaal je op het moment dat de binnenhuisinstallateur een buitenploeg moet oproepen om bijvoorbeeld een put te graven, een ladder tegen een gevel of paal te zetten om de bestaande coaxkabel te heraansluiten.
In de praktijk: als er reeds jarenlang geen analoge televisie meer betaald is op jouw adres, dan zal er wellicht ook een filter op jouw kabelaansluiting staan en zal je een heraansluiting van 50 euro moeten betalen.
-
- Premium Member
Voor de rijkere onder ons misschien inderdaad.raf1 schreef:Een kabelaansluiting van 50 euro is peanuts als je het vergelijkt met wat je elke maand aan Whoppa-abonnementkost gaat betalen.
Ik betaal niet graag €50 voor 'lucht' aan een kapitalistisch bedrijf dat mij al vanaf dag 1 misleidt. U mag dat doen, ik zal er alles aan doen om die €50 NIET te moeten betalen. Het gaat hem hier om het principe.
Heb wel schrik, dat als ik nu online bestel, dat ze mij later €50,m gaan aanrekenen en dat ik er niets meer ga aan kunnen veranderen.
[

-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Maar je beaalt wel graag maandelijks €72.50 Whoppa-abonnementkost aan dat "kapitalistisch bedrijf dat jou al vanaf dag 1 misleidt". Ik denk dat het dit is wat raf1 bedoeldeshahab schreef:Ik betaal niet graag €50 voor 'lucht' aan een kapitalistisch bedrijf dat mij al vanaf dag 1 misleidt

In bovenstaande posts wordt er voortdurend gesproken ober "activatiekosten", "kabelactivatie" enz ...shahab schreef:Nu had ik nog een vraag ivm de kabelactivatie, waar ze normaal €50 extra vragen om dat allemaal in orde te maken. Ik was in 2008 ook al klant van Telenet, dus ik hoopte dat ik die €50 niet meer hoefde te betalen.
Ik denk dat sommigen het een en ander door mekaar slaan.
Bij Telenet heb je 3 soorten "éénmalige" kosten: activering, installatie, kabelaansluiting:
1. Activatiekosten
- dit zijn de kosten om een dienst toe te voegen (activeren) op jouw abbo. Deze bedragen éénmalig €50
- indien je al een digitale dienst hebt (digitale TV, telefoon of internet), dan moet je die €50 niet meer betalen bij het het toevoegen/wijzigen van een dienst (vb: bijkomond "TV met een kaarte" activeren.
- Deze activatiekost is gratis bij de huidige promo voor Whoppa
- Dit zijn de kosten voor de technieker die bij jou thuis Telenet komt installeren.
- Voor een self-install is dat altijd gratis.
- Voor een technieker betaal je € 85 (Comfort-installatie) of € 99 (Comfort Plus-installatie)
- Als een technieker moet komen voor de basis installatie is dat gratis (het kan dus zijn dat een techniker meot komen, zelfs in dien je een self-install gevraagd hebt. Basis installatie is het plaatsen van een NIU en een modem (niet het aansluiten).
- Deze installatiekost (€ 85 Comfort-installatie) is gratis bij de huidige promo voor Whoppa
- Dit zijn de kosten voor Telenet monteur die jouw kabel moet aansluiten. Deze bedragen éénmalig €50
- Indien er vroeger al een kabel aansluiting was in de woning, en de kabel is nog aangesloten, dan is dit gratis.
- Als de kabel er vroeger lag, maar ontkoppeld is, kan het gebeuren dat de technieker die de installatie komt doen, dit gewoon weer (gratis) aansluit. Indien er graafwerken nodig zijn enz natuurlijk niet.
- Omdat de kabel er in jouw geval al ligt, zou ik de bestelling gewoon plaatsen zonder de kosten voor de kabelaansluiting. Er komt toch een technieker (gratis Comfortinstallatie), en die zal met plezier dat kabeltje terug aansluiten.
De €20 on-line korting bij de huidige promo krijg je altijd, met of zonder de kabelaansluiting.
In jouw geval zal de éénmalige kost dus € -20 zijn (m.a.w. €20 korting op jouw éérste afrekening)
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
-
- Premium Member
Het is wel zo dat ik de Whoppa ga delen met iemand anders. Dus die volledige €72 betaal ik niet alleen.philippe_d schreef:Maar je beaalt wel graag maandelijks €72.50 Whoppa-abonnementkost aan dat "kapitalistisch bedrijf dat jou al vanaf dag 1 misleidt". Ik denk dat het dit is wat raf1 bedoelde![]()
Maar moest het zelfs zo zijn dat ik die €72.50 volledig alleen moet betalen, dan zou ik dat véél liever doen dan een €50 voor de activatiekosten. Dan krijg ik tenminste iets terug (internet, tv, telefoon). Bij activatie krijg ik wat? Activering op het Telenet netwerk? Bedankt o machtige Telenet om dit te doen voor een kleine €50......
"Graag" betalen doe ik het allerminst, maar aangezien we in dit land maar één (bijna) monopolistisch bedrijf hebben die zo een snelheden kan geven, ja dan heb ik zelf niet veel keuze. Heb de snelheden veel nodig deze dagen.
Bedankt voor je bedrage van de 3 kosten die er moeten betaald worden.
Dus volgens jou kan ik gewoon de bestelling doen op het internet, er van uit gaande dat ik geen enkele extra kost moet betalen?
Maar dan weet ik nog altijd niet waarom die man achter de lijn mij gezegd heeft dat ik dit wél moet betalen bij een online bestelling, en niet via de telefoon..
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1960 keer
Ik begrijp niet echt wat het probleem is. Als je bestelt via internet krijg je toch steeds een overzicht van alle kosten te zien net voor je de bestelling definitief bevestigt.
-
- Deel van't meubilair
Je moet ook niet betalen voor "lucht"... wel voor een technieker die met z'n camionette tot bij jou moet komen om de filter te verwijderen.shahab schreef:Ik betaal niet graag €50 voor 'lucht' aan een kapitalistisch bedrijf dat mij al vanaf dag 1 misleidt. U mag dat doen, ik zal er alles aan doen om die €50 NIET te moeten betalen. Het gaat hem hier om het principe.
Een tweede technieker (binnenploeg) die tot bij jou komt om de NIU en modem te installeren is zelfs gratis... denk dus dat je weinig kan klagen.
In het verleden moest je activatie kosten betalen PER product... toen had je reden tot klagen !
-
- Premium Member
En waarom kan Telenet met miljarden winst die kost ook niet op hen nemen?
Er zijn trouwens in totaal nog steeds 3 extra kosten, alleen zijn er nu 2 van de 3 in promotie.
Bon. Het ging hier totaal niet over. Wel over het feit dar verschillende telefoon medewerkers mij gezegd hebben dat ik die €50 wel moet betalen, en anderen niet. En dat ik nog steeds niet weet waarom ze enerzijds liegen, of verkeerde info geven.
[
Post made via mobile device ]
Er zijn trouwens in totaal nog steeds 3 extra kosten, alleen zijn er nu 2 van de 3 in promotie.
Bon. Het ging hier totaal niet over. Wel over het feit dar verschillende telefoon medewerkers mij gezegd hebben dat ik die €50 wel moet betalen, en anderen niet. En dat ik nog steeds niet weet waarom ze enerzijds liegen, of verkeerde info geven.
[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 638 keer
- Bedankt: 394 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Die technieker heeft bij mij filter verwijderd en binneninstallatie gedaan vr 0 eur activatiekost en installatiekost (+ 6 maand 8.35 eur) cfr klacht bij ombudsdienst (ander topic) [WHITE SMILING FACE]
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
-
- Deel van't meubilair
Omdat het geen VZW is waar men aan het einde van de rit tevreden is met een balans van nul euro.shahab schreef:En waarom kan Telenet met miljarden winst die kost ook niet op hen nemen?
Die miljarden gaan voor een deel terug naar het netwerk de komende jaren... en ja, die andere gaan naar mensen die er hun tijd/geld insteken (maar niemand zal je verhinderen ook te ondernemen).
-
- Premium Member
Als ik naar de winkel ga om boodschappen te doen, dan betaal ik X euro voor de producten die ikoop. Ik betaal de loon van de kassierster niet rechtstreeks, dit zit in de prijs van de goederen die ik koop. Maar apart betaal ik geen €5 extra of wat dan ook voor zijn/haar loon.
Ik betaal dit WEL als ik naar Collect en Go ga, waarom? Omdat dit nog iets relatief nieuw is, en de bedrijven kunnen het veroorloven om een klein bedrag te vragen voor deze dienst.
Hetzelfde met vervoerkosten als je iets online besteld. 10 jaar geleden betaalde je met gemak €100 extra voor thuislevering van bv een wasmachine. Vandaag de dag zou je zot zijn om dit bedrag te betalen.
Waarom kan Telenet dit dan wel? Dus zogezegd betalen wij €185 voor de technieker (en vervoerkosten, die Telenet MIJ niet betaalt als ik naar de Telenet winkel rij voor mijn Self Start Pack). Dat ze gewoon eens normaal doen en dit in de prijs per maand bij optellen.
50€ puur voor activatie is belachelijk, er zou 4u gewerkt moeten worden om mijn lijn geactiveerd te krijgen? Yeah right, waarschijnlijk is dit gewoon op 2 knoppen duwen.
Ik weet niet hoe dat zit, maar een technieker krijgt vaste uren voor een vast loon, niet? Dus laten we zeggen dat van die €185, Telenet zeer veel winst maakt.
Dit gezegd zijnde, zijn er de laatste jaren wel veel promoties om activatie en installatie alsnog niet te betalen.
[
Ik betaal dit WEL als ik naar Collect en Go ga, waarom? Omdat dit nog iets relatief nieuw is, en de bedrijven kunnen het veroorloven om een klein bedrag te vragen voor deze dienst.
Hetzelfde met vervoerkosten als je iets online besteld. 10 jaar geleden betaalde je met gemak €100 extra voor thuislevering van bv een wasmachine. Vandaag de dag zou je zot zijn om dit bedrag te betalen.
Waarom kan Telenet dit dan wel? Dus zogezegd betalen wij €185 voor de technieker (en vervoerkosten, die Telenet MIJ niet betaalt als ik naar de Telenet winkel rij voor mijn Self Start Pack). Dat ze gewoon eens normaal doen en dit in de prijs per maand bij optellen.
50€ puur voor activatie is belachelijk, er zou 4u gewerkt moeten worden om mijn lijn geactiveerd te krijgen? Yeah right, waarschijnlijk is dit gewoon op 2 knoppen duwen.
Ik weet niet hoe dat zit, maar een technieker krijgt vaste uren voor een vast loon, niet? Dus laten we zeggen dat van die €185, Telenet zeer veel winst maakt.
Dit gezegd zijnde, zijn er de laatste jaren wel veel promoties om activatie en installatie alsnog niet te betalen.
[

-
- Moderator
Dat is inderdaad mijn advies:shahab schreef: Bedankt voor je bedrage van de 3 kosten die er moeten betaald worden.
Dus volgens jou kan ik gewoon de bestelling doen op het internet, er van uit gaande dat ik geen enkele extra kost moet betalen?
- gewoon on-line bestellen
- maak een screenshot van iedere pagina tijdens het bestelprocess
- indien je achteraf toch die €50 op de factuur vind, kan je de factuur (via het on-line webformulier) betwisten.
Je hoeft ook geen Telenet te nemen, als je zo'n probleem hebt met die aansluitkost.
Er is genoeg keuze tussen verschillende internet providers, niemand verplicht je om Telenet te nemen.
Als je naar de winkel gaat, verplicht ook niemand om te gaan shoppen in de duurste winkel, tenzij je persé hun product wil kopen, en dan betaal je (met plezier) de prijs die ze adverteren, toch?
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Denk je dat ze veel winst maken? Of veel omzet?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
Ja 

-
- Premium Member
Ze maken veel omzet. En ook meer dan genoeg winst (40 miljoen euro), waar ze 0,1% belastingen op moeten betalen.
Ja hoor, Telenet maakt totaal geen winst en staat op de rand van faillissement......
Initieel ging dit topic over misleidende informatie, en verschillende informatie via de telefoon.
Moest Telenet nu eens duidelijk maken dat ik wel die €50 moet betalen, punt, dan moet ik daar mee leven. Dit is hun beslissing.
Mja dat is nu net het probleem... Het is niet zeker of ik moet dokken of niet.
En zoals al gezegd: moesten er andere providers zijn die deze snelheden geven, ik zou direct bestellen.
[
Ja hoor, Telenet maakt totaal geen winst en staat op de rand van faillissement......
Initieel ging dit topic over misleidende informatie, en verschillende informatie via de telefoon.
Moest Telenet nu eens duidelijk maken dat ik wel die €50 moet betalen, punt, dan moet ik daar mee leven. Dit is hun beslissing.
Mja dat is nu net het probleem... Het is niet zeker of ik moet dokken of niet.
En zoals al gezegd: moesten er andere providers zijn die deze snelheden geven, ik zou direct bestellen.
[

- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Misschien moet je jezelf dan eerst eens afvragen of je deze snelheid wel nodig hebt. Kleine tip : veel servers in datacentra hangen nog steeds aan een 100Mbit lijntje 

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Deel van't meubilair
Het feit is dat iedereen via die kassierster moet passeren... terwijl men niet altijd een technieker moet langs sturen.shahab schreef:Als ik naar de winkel ga om boodschappen te doen, dan betaal ik X euro voor de producten die ikoop. Ik betaal de loon van de kassierster niet rechtstreeks, dit zit in de prijs van de goederen die ik koop. Maar apart betaal ik geen €5 extra of wat dan ook voor zijn/haar loon.
Zou je dan liever hebben dat TN al die variabele kosten verrekend in de basisprijs ?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Men moet wel steeds een interventie doen, maar dat hoeft niet steeds bij de klant ter plaatse. Maar men moet wel de aanpassingen doen in de centrale, en bij Telenet zelf...
-
- Deel van't meubilair
We zijn nochtans al een heel eind gekomen... niet zo lang geleden moest je activatie betalen per toestel zelfs !
Ondertussen is het nog maar één keer... al is dat in weze één keer teveel (betalen voor klant te worden is eigenlijk te gek voor woorden).
Ondertussen is het nog maar één keer... al is dat in weze één keer teveel (betalen voor klant te worden is eigenlijk te gek voor woorden).
-
- Premium Member
Het liefst van al zie ik Telenet investeren in dit soort kosten, zodat ze dit volledig op zich nemen. Het gebeurt al meer deze dagen, veel kortingen worden gegeven (bij Proximus ook) om 3/4 van de extra kosten niet te hoeven betalen.r2504 schreef:Het feit is dat iedereen via die kassierster moet passeren... terwijl men niet altijd een technieker moet langs sturen.shahab schreef:Als ik naar de winkel ga om boodschappen te doen, dan betaal ik X euro voor de producten die ikoop. Ik betaal de loon van de kassierster niet rechtstreeks, dit zit in de prijs van de goederen die ik koop. Maar apart betaal ik geen €5 extra of wat dan ook voor zijn/haar loon.
Zou je dan liever hebben dat TN al die variabele kosten verrekend in de basisprijs ?
Dat is ook net wat ik bedoel. Klant worden moet geen geld kosten, klant zijn wel, dat is logisch.r2504 schreef:We zijn nochtans al een heel eind gekomen... niet zo lang geleden moest je activatie betalen per toestel zelfs !
En hoe lang zou die interventie dan duren?Lord Utopia schreef:Men moet wel steeds een interventie doen, maar dat hoeft niet steeds bij de klant ter plaatse. Maar men moet wel de aanpassingen doen in de centrale, en bij Telenet zelf...
-
- Deel van't meubilair
De kortingen worden meestal gegeven in de sectors waar er enorm veel concurrentie is... en daar heeft TN dus redelijk geluk.shahab schreef:Het liefst van al zie ik Telenet investeren in dit soort kosten, zodat ze dit volledig op zich nemen. Het gebeurt al meer deze dagen, veel kortingen worden gegeven (bij Proximus ook) om 3/4 van de extra kosten niet te hoeven betalen.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 243 keer
- Bedankt: 766 keer
De eindprijs zou op factuur moeten staan. Dat is hun verbintenis, en geen euro extra. Dan zie je het ook.
En geen gefrutsel met onduidelijke en te moeilijk opgestelde facturen.
Ik snap enerzijds dat je niet wil betalen om klant te mogen worden en dan als klant te kunnen betalen.
Maar verborgen kosten die erbij komen onder het mom "jama die gratis activatie sloeg ni op die en die kost want da's nog iets anders", dat zou zo hard bestrafd moeten worden...
[
En geen gefrutsel met onduidelijke en te moeilijk opgestelde facturen.
Ik snap enerzijds dat je niet wil betalen om klant te mogen worden en dan als klant te kunnen betalen.
Maar verborgen kosten die erbij komen onder het mom "jama die gratis activatie sloeg ni op die en die kost want da's nog iets anders", dat zou zo hard bestrafd moeten worden...
[